Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (5)
Uitgever
Business Contact (4)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)

Studieboeken (6)

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Scrum in actie

maak van elk project een succes

2015 || Paperback || Petra de Boer e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Het boek ‘Scrum in actie’ gaat over dé in rap tempo de wereld veroverende, slimme en innovatieve methode om met teams aan projecten te werken: Scrummen. Marketeers, ambtenaren, productontwikkelaars, zorgverleners, ingenieurs, leraren – ze gebruiken allemaal Scrum om sneller resultaat te boeken. Maar wat maakt deze eigenlijk verrassend simpele aanpak zo aantrekkelijk? ‘Scrum in actie’ legt precies uit hoe Scrum werkt en geeft antwoord op alle praktische vragen. Het boek barst van de...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Nooit af

een nieuwe kijk op de fundamenten op ons leven: werk, school, zorg, overheid en management

2016 || Paperback || Martijn Aslander e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Nieuwe technologieën, vormen van samenwerken en verdienmodellen: de kranten staan er bol van. De veranderingen gaan nu zo snel dat onze organisaties en werkvormen, die nog gericht zijn op het vinden van langdurig werkende oplossingen, steeds vaker vastlopen. 'Nooit af' van Martijn Aslander en Erwin Witteveen is het vervolg op 'Easycratie', dat gaat over deze nieuwe netwerk- en informatiesamenleving inhoudt en hoe deze is ontstaan. In 'Nooit af' ligt de focus op de gevolgen ervan.

'Nooit af' ...

12,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 12,34
+
Bestel

De kleine Covey

de zeven eigenschappen samengevat

2021 || Hardcover || Jan Kuipers e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey is al 25 jaar een klassieker. Het is het perfecte boek voor mensen die meer sturing aan hun leven willen geven. Covey-kenners Jan Kuipers en Ben Tiggelaar brengen een heldere samenvatting van dit meesterwerk, getiteld 'De kleine Covey', zodat je een eerste stap kunt zetten naar een leven met meer grip en succes. Of je nu betere keuzes wilt maken, jezelf en anderen beter wilt begrijpen of weerbaarder wilt worden in deze hecti...

40,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Voor een goede zaak

Sociaal ondernemen in theorie en praktijk

2015 || Paperback || Marianne Dagevos e.a. || Coutinho || ook als eBook

In een tijd van complexe vraagstukken en maatschappelijke verschuivingen, zijn mensen nodig die nieuwe realiteiten creëren. Ondernemende mensen met frisse ideeën, durf om grote thema's aan te pakken, die uitdagende missies formuleren en mensen met elkaar verbinden. Sociaal ondernemers zijn zulke mensen; netwerkers op het breukvlak van business en maatschappij. Bij sociaal ondernemen vallen businessinnovatie en sociale innovatie samen. Het sluit aan bij nieuwe visies op zaken doen, de opmars...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Het businessmodellenboek

nieuwe businessmodellen ontwikkelen met de business model navigator

2015 || Paperback || Oliver Gassman e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

De wereld verandert snel. Gevestigde bedrijven die niet snel genoeg veranderen zien hun omzet soms in rap tempo verdampen. Om te overleven moet vrijwel ieder bedrijf zijn eigen businessmodel tegen het licht houden en nieuwe businessmodellen ontwikkelen. En niet één keer, maar voortdurend, want verandering is het nieuwe normaal. Maar waar begin je met businessmodelinnovatie? Je hoeft niet zelf een nieuw revolutionair businessmodel te bedenken. Het is veel effectiever om de businessmodellen v...

30,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,74
+
Bestel

Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning

stappenplan bij strategische verkoopplanning

2015 || Paperback || Ruud de Haas || Boom

Over het schrijven van een goed strategisch verkoopplan is relatief weinig theorie beschikbaar. Veel verkoopleiders schrijven het plan puur op gevoel en ervaring. Maar om een goed plan te kunnen schrijven, kan een theoretische onderbouwing niet ontbreken. Hoe kun je op een slimme manier de theorie koppelen aan de praktijk en dit op papier zetten? Het strategisch verkoopplan beoogt de lezer hiervoor de nodige handreikingen te doen.

Dit boek biedt een stappenplan voor consultants en studenten in...