Boekenlijsten
?
Studie Bijdehand geeft 5% studentenkorting op voorgeschreven Nederlandstalige studieboeken bij gelijktijdige aankoop van ten minste twee verschillende titels.
Readers, uittreksels, e-books, Engelstalige titels en overige producten worden ongeacht de bestelgrootte al tegen de voordeligste prijs aangeboden. Deze producten zijn daarom uitgezonderd van de studentenkorting.
Zet een vinkje in de box hierboven om te profiteren van deze korting!
» Lees meer
Studie Bijdehand geeft 5% studentenkorting op voorgeschreven Nederlandstalige studieboeken bij gelijktijdige aankoop van ten minste twee verschillende titels.
Readers, uittreksels, e-books, Engelstalige titels en overige producten worden ongeacht de bestelgrootte al tegen de voordeligste prijs aangeboden. Deze producten zijn daarom uitgezonderd van de studentenkorting.
Zet een vinkje in de box hierboven om te profiteren van deze korting!
» Lees meer
Master International Communication Management deeltijd jaar 1 (2024-2025)
Managing Cross-Cultural Communication
EAN: 9781138304666
Auteur: Nguyen-Phuong-Mai
Druk: 1
Uitgever: Taylor & Francis
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
Auteur: Nguyen-Phuong-Mai
Druk: 1
Uitgever: Taylor & Francis
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
€ 25,75
EAN: 9781137350008
Auteur: Bettina Gehrke e.a.
Druk: 1
Uitgever: Macmillan
Koopadvies: Aanbevolen
Semester: 1, 2
Auteur: Bettina Gehrke e.a.
Druk: 1
Uitgever: Macmillan
Koopadvies: Aanbevolen
Semester: 1, 2
Niet beschikbaar
Managing Media Relations
EAN: 9780195557343
Auteur: Richard Stanton
Druk: 1
Uitgever: Oxford University Press
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
Auteur: Richard Stanton
Druk: 1
Uitgever: Oxford University Press
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
€ 67,95
Managing Crisis Communication
EAN: 9781138923744
Auteur: Kathleen Fearn-Banks
Druk: 5
Uitgever: Taylor & Francis
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
Auteur: Kathleen Fearn-Banks
Druk: 5
Uitgever: Taylor & Francis
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
€ 79,95
Brand Management
EAN: 9781578517985
Auteur: Mike Moser
Druk: 1
Uitgever: Harvard Business Review Press
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
Auteur: Mike Moser
Druk: 1
Uitgever: Harvard Business Review Press
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
Niet beschikbaar
Managing Social Media

Informatie
Opmerking: Articles, papers and recommended books via the course outline.
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
Semester: 1, 2
Elders aanschaffen
Business Research Methods
EAN: 9781292208787
Auteur: Mark Saunders e.a.
Druk: 8
Uitgever: Pearson
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
Auteur: Mark Saunders e.a.
Druk: 8
Uitgever: Pearson
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
Niet beschikbaar
Managing Internal Communication
Niets voorgeschreven
Koopadvies: Verplicht
Semester: 1, 2
Semester: 1, 2
Elders aanschaffen
?
Studie Bijdehand geeft 5% studentenkorting op voorgeschreven Nederlandstalige studieboeken bij gelijktijdige aankoop van ten minste twee verschillende titels.
Readers, uittreksels, e-books, Engelstalige titels en overige producten worden ongeacht de bestelgrootte al tegen de voordeligste prijs aangeboden. Deze producten zijn daarom uitgezonderd van de studentenkorting.
Zet een vinkje in de box hierboven om te profiteren van deze korting!
» Lees meer
Studie Bijdehand geeft 5% studentenkorting op voorgeschreven Nederlandstalige studieboeken bij gelijktijdige aankoop van ten minste twee verschillende titels.
Readers, uittreksels, e-books, Engelstalige titels en overige producten worden ongeacht de bestelgrootte al tegen de voordeligste prijs aangeboden. Deze producten zijn daarom uitgezonderd van de studentenkorting.
Zet een vinkje in de box hierboven om te profiteren van deze korting!
» Lees meer