Resultaten (3)
maandag verzonden
Onderzoeks- en Interventiemethode / Druk 6 (Custom Radboud University)
2019 || Paperback || J.A.M. Vennix || Pearson Benelux B.V.
Je docent heeft dit gepersonaliseerde studieboek gecreëerd om je een optimale leerervaring te bieden. Het bevat Pearson content van onze gerenommeerde auteurs en bevat net die extra's waarvan je docent weet dat je ze nodig hebt - niets meer en niets minder! Sommige docenten hebben er ook hun eigen, op maat gemaakte, leermaterialen aan toegevoegd, die specifiek gericht zijn op jouw opleiding. Pearson werkt nauw samen met docenten en zet zich in voor het creëren van kwalitatief uitstekende le...
maandag verzonden
Principles of Marketing / 19th Global Edition
2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition by Kotler and Armstrong shows you how to create vibrant, interactive communities of consumers in today's fast-changing, increasingly digital and social marketplace. Ideal for students who study marketing courses, this textbook offers a comprehensive overview of the fundamental principles of marketing within an innovative customer-val...
maandag verzonden
Research methodology (Custom Radboud University)
An introduction to scientific thinking and practice
2021 || Paperback || Jac Vennix || Pearson
Custom t.b.v. Radboud University
Je docent heeft dit gepersonaliseerde studieboek gecreëerd om je een optimale leerervaring te bieden. Het bevat Pearson content van onze gerenommeerde auteurs en bevat net die extra’s waarvan je docent weet dat je ze nodig hebt – niets meer en niets minder! Sommige docenten hebben er ook hun eigen, op maat gemaakte, leermaterialen aan toegevoegd, die specifiek gericht zijn op jouw opleiding. Pearson werkt nauw samen met docenten en zet zich in voor het cr...