Zoekfilters
Resultaten (4)
maandag verzonden
Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8
2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;
- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;
- veel praktijkvoorbeelden en cases.
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.
In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...
Neale's Disorders of the Foot and Ankle / 9th edition
2022 || Hardcover || Keith Roman e.a. || Elsevier
Now in its 9th edition and fully updated to reflect 21st century podiatric practice Neale's Disorders of the Foot and Ankle continues to be essential reading for students entering the profession, qualified podiatrists and other health care professionals interested in the foot. Written by a renowned team of expert editors and international contributors it gives up-to-date, evidence-based content of the highest quality. Podiatric students should find everything they need within its covers to pa...
maandag verzonden
In control met BIV/AO / Druk 2
2022 || Hardcover || J.A. van den Hoeven e.a. || Convoy Uitgevers BV || met inkijkexemplaar
‘In control met BIV/AO’ is een volledig nieuwe lesmethode voor het vakgebied Bestuurlijke informatievoorziening (BIV) / Administratieve Organisatie (AO) binnen het hoger onderwijs en richt zich op de studierichtingen Finance & Control, Accountancy, Finance, Tax & Advice en Bedrijfskunde.
In dit boek wordt het onderwerp Bestuurlijke Informatievoorziening besproken vanuit een bedrijfskundig perspectief. Betrouwbare informatie is immers niet alleen van belang voor de rapportage van de financ...
maandag verzonden
Grondslagen van de marketing / Druk 10
2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;
- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...