Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)

Resultaten (3)

54,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

54,95
Levertijd: 6 werkdagen
+
Bestel

Foundations of Software Testing / 4th edition

ISTQB Certification

2019 || Hardcover || Erik van Veenendaal || Cengage Learning

Now in its fourth edition, Foundations of Software Testing: ISTQB Certification is the essential guide to software testing and to the ISTQB Foundation qualification. Completely updated to comprehensively reflect the most recent changes to the 2018 ISTQB Foundation Syllabus, the book adopts a practical, hands-on approach, covering the fundamental topics that every system and software tester should know. The authors are themselves developers of the ISTQB syllabus and are highly respected intern...

27,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Coachen 3.0 Deel 2 Oplossingsgerichte gespreksvoering / Druk 1

2019 || Hardcover || Sergio van der Pluijm || Het Boekenschap || met inkijkexemplaar

Als je iemand in beweging wilt krijgen, moet je niet vragen wat hem tegenhoudt. Vraag liever waar hij op hoopt, wat al werkt en wat een eerste, kleine stap kan zijn. Coachees zijn vaak gemotiveerder dan we denken. Doorgaans ontbreekt het ze aan perspectief en zelfvertrouwen, maar hoe vergroot je die? Net als motivatie kun je zelfvertrouwen niet in iemand stoppen. Maar je kunt het wel ontlokken. Hoe? Door te luisteren met waarderende oren en radicaal andere vragen te stellen.

Coachen 3.0 – ...