Zoekfilters
Resultaten (3)
maandag verzonden
De vijf religies van de wereld
hun oorsprong, bronnen, leer, leefregels, stromingen en verhalen
2017 || Paperback || Henk Schouten || Have, Ten || met inkijkexemplaar
"De Kerk van Jezus Christus realiseert zich niet dat zij is geïnfiltreerd door demonische machten. Het onderscheid is verloren gegaan! Een boek als dit is meer dan nodig" - Greg Gordon, SermonIndex Geschreven door een echte insider, is dit het ware verhaal over een van de meest angstaanjagende 'invasies' in de geschiedenis van de kerk, en het gevecht om het buiten de deur te houden. Andrew Strom is meer dan 25 jaar deel geweest van de Charismatische beweging en was diep betrokken de moderne ...
maandag verzonden
Handelingsgericht werken: een handreiking voor het schoolteam / Druk 1
Samenwerken aan schoolsucces
2017 || Paperback || Noëlle Pameijer || Acco || met inkijkexemplaar
In deze volledig nieuwe en actuele versie van het 'gele' boek HGW een handreiking voor het schoolteam zijn de inhoud en uitgangspunten aanzienlijk veranderd. Zo staan doelgericht werken en systematisch evalueren nu op de eerste plaats en is er, naast de onderwijsbehoeften van leerlingen meer aandacht voor hun opvoedbehoeften. De leerling heeft een sterkere positie gekregen en samenwerking met ouders komt nadrukkelijker aan de orde. Door de succesvolle kind-gesprekken wordt de samenwerking met...
maandag verzonden
Pedagogisch curriculum voor het jonge kind in de kinderopvang
2017 || Paperback || Stichting Bureau Kwaliteit Kinderopvang e.a. || Bohn Stafleu van Loghum
Dit boek werkt als een kwaliteitskader voor aanbieders van kinderopvang. Het laat zien hoe de pedagogische opdracht uit de wet het beste in de praktijk kan worden gebracht. • Ingedeeld volgens de vier pedagogische doelen uit de Wet innovatie en kwaliteit kinderopvang
• Met op ieder onderwerp bijdragen van experts• Legt de link tussen opdrachten, doelen en aanbod in de kinderopvangHet Pedagogisch curriculum voor het jonge kind in de kinderopvang is ingedeeld volgens de vier pedagogische ...