Zoekfilters
Resultaten (3)
maandag verzonden
De Ja Graag vraag
Service is alles
|| Paperback || Wouter Verkerk || Verkerk Bartstra
Wouter Verkerk (horecatrendwatcher, veelgevraagd spreker en coach van ondernemers en hun teams) schrijft al vijf jaar een vaste column voor het toonaangevende horecavakblad Misset Horeca. Daarnaast publiceert hij een veelgelezen weblog: wouterverkerk.nl
Wouter schrijft over gastvrijheid, service, ondernemerschap, personeelsbeleid en de dagelijkse gang van zaken in bedrijven die werken met gasten en of klanten.
Wouter signaleert een groeiende ‘serviceafhankelijkheid’ bij de consument. Als...
maandag verzonden
Help! Ik heb een (bij)baan in de horeca!
Ãlles wat je moet weten over werken in de bediening van een modern horecabedrijf
|| Paperback || Wouter Verkerk || Verkerk Bartstra
Over de auteur: Wouter Verkerk is al jarenlang één van de meest gevraagde trainers en inspiratoren van bedieningsmedewerkers in de Nederlandse en Belgische horeca. Zijn zelf ontwikkelde modellen Wouter’s Big5 en het 12-stappen-gast-contactplan worden in honderden moderne horecabedrijven gebruikt als leidraad voor de dagelijkse service.
Over het boek: Wouter beschrijft de aandachtspunten voor de (nieuwe) medewerker in de bediening van het moderne horecabedrijf. Praktisch uitgewerkte tips, ...
maandag verzonden
Daar snappen ze het!
En daarom is het daar druk, werken mensen er graag en verdienen ze daar geld
2023 || Paperback || Wouter Verkerk || Verkerk Bartstra
Wouter Verkerk is horeca-expert, creatief inspirator van horecaondernemers en schrijft wekelijks een veelgelezen column op diverse platforms. Wouter ontwikkelt methodiek voor horecabedrijven en is betrokken bij Plan Boutique. 'Daar snappen ze het!' is Wouters vijftiende boek, in totaal verkocht Wouter in de afgelopen jaren meer dan 100.000 boeken.
In dit boek gaat Wouter op zoek naar de betekenis van 'het'. Vaak hoor je mensen namelijk over een bedrijf zeggen: 'Daar snappen ze het!' maar wat ...