Zoekfilters
Resultaten (4)
maandag verzonden
Fotograferen met een professionele Nikon, 2e editie / Druk 2
2012 || Hardcover || Dre de Man || MainPress B.V.
Dit boek is niet zomaar een cameraboek, maar een onmisbaar naslagwerk boordevol praktische informatie en schitterende foto's dat u met plezier zult lezen.Een greep uit de inhoud:* Uitgebreide beschrijving van de bediening en functies van de D600, D700, D800 (E), D3s en D4* De finesses van scherpstelling* De geheimen van een perfecte belichting met het Zone Systeem* Omgaan met kleur, ook met moeilijke kleuren* Flitsen met ingebouwde, externe en studioflitsers* Uitgebreide beschrijving van de v...
maandag verzonden
The Principles of Scientific Management - Nieuwe Nederlandse vertaling!
inclusief Essay van Jaap Peters en Harold Janssen
2011 || Hardcover || Frederick Winslow Taylor || MainPress B.V.
Frederick Winslow Taylor is de grondlegger van 'Scientific Management'. Al lange tijd is zijn boek uit 1911 een bron van inspiratie voor leidinggevenden en studenten van managementtechnieken, die tot doel hebben de productie te verhogen. Het boek heeft de basis gelegd voor de moderne organisatiekunde en de beslissingstheorie.
Toen Taylor als ingenieur bij een staalbedrijf werkte, voerde hij zorgvuldige experimenten uit om vast te stellen hoe een bewerking het beste kon worden uitgevoerd en hoe...
maandag verzonden
Het social media boekje
2011 || Hardcover || Jeffrey Gitomer || MainPress B.V.
Gebruik social media om jezelf en je product te promoten en te verkopen!Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te communiceren met klanten. Door de voordelen van Facebook, LinkedIn, Twitter en YouTube volledig te benutten, kun je je bedrijf promoten en laten groeien, beter dan je concurrenten en beter dan de economie in het algemeen. Het is nu niet het moment om het rustiger aan te doen. Het isnu ook niet het moment om je dru...
maandag verzonden
Strategische Overname
Slimmer & sneller groeien door acquisitie
2023 || Hardcover || Peter Rikhof e.a. || MainPress B.V.
Waarom en hoe een overname de groei van je bedrijf spectaculair kan versnellen!
Er zijn tal van redenen om een ander bedrijf over te nemen. Je marktaandeel vergroten. Nieuwe producten of diensten toevoegen. Een stap naar het buitenland zetten. Synergie bewerkstelligen. Stuk voor stuk valide motieven om je als ondernemer op een overnamemarkt te begeven. Maar het slechtste wat je kunt doen is ‘zomaar’ een bedrijf overnemen. Bijvoorbeeld omdat een bedrijf toevallig op je pad komt.
Voordat je...