Zoekfilters

Resultaten (4)

62,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 59,61
+
Bestel

Account management in de praktijk (Heruitgave)

2012 || Paperback || G.J. Verra || Adformatie Groep

De aanleiding

Als vervolg op het eerder verschenen boek

Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het

voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management.

Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciƫle operatie van de onderneming kunnen managers problemen

ond...

93,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 88,59
+
Bestel

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap / druk Heruitgave

2012 || Paperback || Fred Wester e.a. || Adformatie Groep

De moderne westerse 'informatiemaatschappij' kan niet

zonder massamedia. De technische, economische en

politieke veranderingen van de laatste decennia hebben

geleid tot ingrijpende wijzigingen in de communicatieinfrastructuur,

waarvan de opkomst van het internet de

meest opvallende is. Daardoor is de positie van media als

bijvoorbeeld dagbladen en tijdschriften sterk veranderd.

Ook de rol van televisie is aan veranderingen onderhevig.

In de communicatiewetenschap bestudeert men de plaats,

rol en funct...

32,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Van medewerkers naar medemerkers / druk Heruitgave

internal branding in de praktijk

2012 || Paperback || Saskia Barendse-Schijvens || Adformatie Groep

Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun

ervaringen.

Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder

uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert glashelder

te zijn, mag zich nooit verstoppen achter ingewikkelde regels en voorwaarden.

In het ideale geval wordt het imago van een bedrijf van binnenuit gevormd,

en niet andersom. Medewerkers handelen in overeenstemming met je

merkwaarden. Bewust en onbewust. Elke ervaring...

58,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 55,34
+
Bestel

Corporate reputatiemanagement / Communicatie dossier 25 / druk Heruitgave

2012 || Paperback || Ron van der Jagt || Adformatie Groep

Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperk

Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen

en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.

Bedrijven zijn een glazen huis geworden. Tegelijkertijd hebben

boekhoudschandalen, zoals bij Enron en Parmalat, de

reputatieschade bij de accountants en de bouw en de crises

bij Ahold en Shell diepe wonden geslagen in het vertrouwen.

En spreken pers, publiek en politiek schande van de beloning

van topmanagers. Bestuurders moeten spitsroeden lop...