Resultaten (7)
maandag verzonden
Kijk op bedrijfsprocessen / Druk 3
2014 || Paperback || Marc Mittelmeijer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Breed inzetbaar binnen het hbo;
- geeft inzicht in functioneren vanuit procesgerichte benadering;
- uitgebreide online ondersteuning.
Kijk op Bedrijfsprocessen toont de student bedrijfsprocessen in allerlei soorten organisaties. Het boek past in de beginfase van iedere hbo -opleiding en is het enige inleidende boek dat de student inzicht geeft in het functioneren vanuit de procesgerichte benadering.
Deze uitgave biedt een referentiekader van waaruit de studenten de werking van organisaties ...
maandag verzonden
Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1
Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...
maandag verzonden
Visueel presenteren
het ontwerpen van presentaties die overtuigen
2014 || Paperback || Dan Roam || Boom || met inkijkexemplaar
Voor de meesten van ons is het geven van een presentatie een zenuwslopend proces. Maar volgens Dan Roam, de visuele communicatie-expert en veelgeprezen auteur van Op de achterkant van een servet, hoeft het niet zo moeilijk te zijn. Alles wat je moet doen is het principe toepassen dat je al op de kleuterschool leerde: laat zien en vertel.
In dit korte maar krachtige boek, introduceert Dan Roam een nieuwe reeks tools om uitzonderlijke presentaties te ontwerpen. Je komt alles te weten over het b...
maandag verzonden
IK2 - De beste versie van jezelf
2014 || Paperback || Margriet Sitskoorn || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'IK2 - De beste versie van jezelf' laat op een inspirerende manier zien hoe je het volledige potentieel uit jezelf kunt halen. De inhoud is geheel geijkt op de huidige prikkel- en stressvolle wereld, waarin je nieuwe vaardigheden en eigenschappen moet ontwikkelen om je doelen te bereiken.
Reis met Margriet Sitskoorn door dit rijke boek vol inzichten, testen, oefeningen en methodieken. Ontwikkel gaandeweg je hersenen en je vaardigheden en wees succesvoller en gelukkiger. Persoonlijk, in je we...
maandag verzonden
Zie de mens
Pleidooi om anders naar elkaar te kijken
2015 || Paperback || Manu Keirse || Terra - Lannoo, Uitgeverij || met inkijkexemplaar
Een opvallende oproep om de verregaande fragmentatie in onze maatschappij een halt toe te roepen Onze maatschappij staat steeds meer in het teken van winst. Technologische vernieuwingen zorgen voor meer efficiëntie, werknemers heten tegenwoordig 'full-time equivalents' en in de zorgsector worden mensen al te vaak herleid tot 'patiënten'. Maar door het opsplitsen van taken en verantwoordelijkheden heeft niemand nog zicht op het volledige plaatje, en voelen steeds meer mensen zich onbegrepen....
maandag verzonden
Praktijkonderzoek in marketing en communicatie / Druk 1
Van probleem naar advies
2014 || Paperback || Boudewijn Raessens || Coutinho || ook als eBook
Praktijkonderzoek is niet meer weg te denken uit het hbo. Ook van toekomstige marketing- en communicatieprofessionals wordt verwacht dat ze een onderzoekende houding hebben, kritisch denken en theoretisch en empirisch gefundeerde adviezen geven.
Praktijkonderzoek in marketing en communicatie biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren. Het boek helpt je bij het opstellen van de centrale onderzoeksvraag en de deelvragen, bij het kiezen van de juiste methodes voor da...
maandag verzonden
Verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen / Druk 2
2014 || Paperback || Marc van Zanten e.a. || ThiemeMeulenhoff bv
Rekenwiskundedidactiek verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen 2e druk is een boek van Marc van Zanten uitgegeven bij ThiemeMeulenhoff bv. ISBN 9789006955378
Verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen hebben van alles met elkaar te maken. Tegelijkertijd zijn ze ook verschillend van elkaar. Dit deel van de driedelige serie Reken-wiskundedidactiek beschrijft deze domeinen in hun onderlinge samenhang. Aan bod komt vooral hoe je basisschoolkinderen greep kunt laten krijgen op dez...