Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Klantsignaalmanagement / Druk 2 (Heruitgave)

Stap voor stap naar een meetbare klantbeleving

2023 || Paperback || Zanna van der Aa || Warden Press || met inkijkexemplaar

Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd, vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna… tja, daarna lopen bedrijven vaak vast. Welke verbeteracties moeten als eerste opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie? Dit zijn de kernvraagstuk...

27,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Het veerkrachtige brein

Hoe underdogs hun succes afdwingen in een wereld vol afgunst

2023 || Paperback || Willem Verbeke || Warden Press

Op zoek naar succes? Ontdek hoe afgunst goed is voor jou en je team!

Vraag jij je af waarom jouw collega’s meer succes hebben dan jij? Dan is dit boek voor jou! Afgunst doet pijn, maar het is ook de sleutel tot jouw succes. Jij, commercieel professional, blijft hierdoor alert om de beste plek in je bedrijf te krijgen. Zo blijf je veerkrachtig en innovatief. Deze mindset versterkt jouw status en zorgt ervoor dat jij bijdraagt aan het succes van je onderneming. Dat is de kernboodschap van dit...

26,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Mensen boven macht

Benut de energie van je medewerkers voor succesvolle organisatieverandering

2023 || Paperback || Edwin Tuin || Warden Press

We kennen de noodzaak van veranderen: technologie, maatschappij en markt ontwikkelen zich sneller dan ooit tevoren. We kennen de methodes van veranderen: bijvoorbeeld Agile, Scrum en Holacracy.

Maar dat we problemen niet opgelost krijgen en zulke slechte resultaten behalen komt door de bottleneck van veranderen: dat is de mens zelf, de leiders die ‘de mensen mee moeten nemen’, de bedrijfsadviseurs en ja, ook de medewerkers. Waarom zouden zij eigenlijk meewerken aan jouw verandering?

Edwin...