Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
morgen verzonden
Gouden graal of reddingsboei
Contentmarketing op de redactievloer: Innovatie, verdienmodellen en datagedreven werken in de media
2018 || Paperback || Alex Beishuizen || Passionned Publishers
Daar waar de meeste sectoren de vruchten plukken van de economische groei in de laatste jaren van het tweede decennium, blijft de mediasector achter. Hoewel ze zien dat het mediagedrag van consumenten verandert, blijven traditionele media vasthouden aan snel verouderende uitingsvormen als magazines en lineaire televisie. Zolang ze geen volwaardige vervanging in nieuwe business modellen ontdekken, laten ze zich liever gijzelen door hun oude, maar nog altijd best lucratieve, verdienmodel. En ju...
morgen verzonden
Datacratisch werken
Kom in de verbetermodus met een datagedreven PDCA
2019 || Paperback || Daan van Beek || Passionned Publishers
Datacratisch werken, wat is dat nu weer? Organisaties zijn nog maar nauwelijks bekomen van het Agile werken, is er weer iets nieuws onder de zon. Terwijl sommigen nog staan uit te hijgen van het sprintjes trekken, draait de wereldeconomie op volle toeren door. Als bezige bijen zwermen we allemaal rond de pot met honing. Er lijkt geen vuiltje aan de lucht.
In dit boek betoogt de auteur echter dat organisaties momenteel veel te weinig een verbinding leggen tussen de beschikbare data en het cont...