Zoekfilters
Resultaten (6)
morgen verzonden
Het project management office (PMO) als pop-up shop / druk 1
snel, flexibel en gestructureerd een Agile PMO voor projecten en programma's
2014 || Paperback || Mertine Middelkoop || Mijnmanagementboek.nl
Hoe krijg je snel en gestructureerd een tijdelijke projectenbureau up en running?
Welke werkzaamheden kun je als PMO medewerker doen?
Hoe krijg je als projectmanager meer tijd voor stakeholder management?
Wat is de toegevoegde waarde van een tijdelijk projectenbureau?
Deze vragen en meer worden in dit boek beantwoord.
Het gestructureerd inrichten van een PMO zorgt voor een vliegende start van het project.
In dit boek worden praktische voorbeelden gegeven door moderne pop-up shops te zien...
morgen verzonden
Social Meaning / druk 3
12 stappen naar meer omzet
2014 || Paperback || Jochem Klijn || Mijnmanagementboek.nl
Stop met verkopen en word gekocht!
Loop een middag door de stad en er passeren honderden, misschien wel duizenden mensen. Misschien heb je er nooit aan gedacht, maar onder hen bevinden zich ook potentiële klanten. Veel van die voorbijgangers zullen immers geïnteresseerd zijn in jouw product of dienstverlening. De vraag is alleen: hoe kom je met hen in contact?
Social Meaning biedt de oplossing. Het gaat over netwerken, maar dan strategisch ingezet. In 12 stappen leer je om een netwerk op t...
morgen verzonden
Outsourcing benaderd vanuit een proces view / druk 12
Het pragmatisch en effectief vaststellen van de outsourcebaarheid
2014 || Paperback || Samad Sultan || Mijnmanagementboek.nl
Vindt u het niet vreemd wanneer men gebruik maakt van een platte schroevendraaier om een kruiskop schroef los te draaien? En de schroevendraaier onvoldoende grip heeft en continu van de kop van de schroef glijdt? En of de kop van de schroef beschadigd raakt en de schroef niet meer kan worden opengedraaid? Dat komt omdat voor het open of dicht schroeven van een kruiskop schroef men een kruiskop schroevendraaier nodig heeft en geen platte schroevendraaier! Herkent u het probleem? Dit boek kan w...
morgen verzonden
Bert's breinboek voor managers en trainers / druk 3
verandermanagement en hersenonderzoek
2014 || Paperback || Bert Overbeek || Mijnmanagementboek.nl
Kunnen we wel veranderen? Spreek een 40-jarige, stel hem de vraag of hij hetzelfde is als toen hij 20 was, en hij zal ontkennend antwoorden. Ja, hij is veranderd. Maar het komt ook voor dat je iemand na 30 jaar weer eens tegenkomt, die je zegt dat je nog precies zo bent als toen.
De vraag of iemand kan veranderen is belangrijk voor iedere zichzelf respecterende manager, trainer of coach, kortom voor iedereen die zich met verandermanagement bezig houdt.
Wie zich via het moderne neurowetensch...
morgen verzonden
Klant enthousiast ondernemen / druk 3
In vier creatieve stappen naar een FANtastische organisatie
2014 || Paperback || Martin van Krimpen || Mijnmanagementboek.nl
De consument van vandaag verlangt naast een goed product en uitstekende service ook een unieke Klantbeleving. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar in de praktijk blijkt het voor veel organisaties toch nog een flinke opgave te zijn. De Klant is mondiger geworden en bepaalt zelf wanneer en via welke communicatiekanalen gecommuniceerd wordt. Organisaties die ook in de toekomst succesvol willen blijven, zullen de bestaande bedrijfsvoering hierop aan moeten passen. In veel gevallen ontbreekt het ec...
morgen verzonden
Droomfusie / druk 4
2014 || Paperback || Theo Stubbé || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Droomfusie is geschreven in de ik-vorm. Het beschrijft een directeur-bestuurder van een corporatie die terugkijkt op de fusie van een jaar geleden. Het is een verhaal over een goed fusieproces, wellicht zelfs een ideale fusie. Op deze manier wil Theo Stubbé een herkenbaar verhaal neerzetten voor iedereen die iets te maken heeft met de volkshuisvesting. Tevens is het een inspirerend verhaal geworden, tegen de achtergrond van de affaires van de afgelopen jaren. Dit verhaal gaat over die 95% va...