Zoekfilters

Resultaten (3)

52,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 49,88
+
Bestel

Handboek commerciële vaardigheden / Druk 2

De basis voor plezier en succes in het commerciële vak

2020 || Paperback || Stefan Renkema || Boom || ook als eBook

In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen! Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoo...

79,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Salesmanagement / Druk 6

2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...

45,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Sales- en accountmanagement met MyLab / Druk 3

2020 || Paperback || Willem van Putten e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement. Hierbij wordt sales als een apart vakgebied beschouwd en wordt het salesproces in de gehele breedte behandeld, inclusief sales leadership. Dit boek geeft handvatten om salesafdelingen in staat te stellen een leidende rol te nemen om enerzijds de klant te helpen zijn missie te volbrengen, maar anderzijds de belangen ...