Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (5)
Boom (4)
Verschijningsjaar
2019 (3)
2021 (3)
2022 (2)

Resultaten (12)

67,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Basisboek Sales / Druk 3

2021 || Paperback || Robin van der Werf || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;

• sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales;

• rijke digitale ondersteuning met o.a. toetsen, opdrachten, cases en Kennisclips

Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Alle belangrijke thema’s van de salesdiscipline komen aan bod, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagemen...

70,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 67,40
+
Bestel

Duurzame bedrijfsvoering

2019 || Paperback || Theo van Houten || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Heldere inleiding in duurzame bedrijfsvoering;

- behandelt bedrijfseconomische modellen die speciaal gericht zijn op duurzaamheid;

- geeft een compleet overzicht van verschillende modellen en soorten rapportages.

In Duurzame bedrijfsvoering staat het duurzame beleid van organisaties centraal. Het boek gaat in op hoe organisaties continuïteit behouden door evenwicht te vinden tussen economische, ecologische en sociale prestaties. Soms moet de bedrijfsvoering van een organisatie worden herzi...

37,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Wicked World / Druk 1

Systeeminnovatie voor complexe vraagstukken

2019 || Paperback || Karel van Berkel e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Uniek boek in zijn soort over het oplossen van complexe vraagstukken;

- met systeemtekeningen die de verbanden tussen systemen inzichtelijk maken;

- legt aan de hand van heldere stappen uit hoe tot systeeminnovatie te komen.

Wicked World gaat over het effectief aanpakken van complexe vraagstukken.

Dat is ambitieus en vernieuwend. Toch claimt het boek geen eensluidend antwoord te hebben. Juist niet! Het boek is een pleidooi voor de erkenning van de complexiteit van de wereld waarin managers,...

46,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Brand Design met MyLab / Druk 7

Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken

2022 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende casuïstiek...

63,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Introductie ondernemingsplan & financiele besturing / Druk 3

2015 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit boek richt zich op studenten van alle opleidingen in het hoger onderwijs waar Bedrijfseconomie een vak is. Het brengt studenten theoretische kennis over bedrijfseconomie bij aan de hand van het opstellen van een ondernemingsplan. De gegevens die hierbij gebruikt worden, zijn afkomstig van een 'echt' jong bedrijf. De oprichters lichten toe hoe ze de start van hun onderneming hebben aangepakt en de bankmedewerker geeft aan wat de financieringsmogelijkheden zijn. Zo komen alle relevante basi...

49,90
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Duurzaam organiseren

Template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen

2020 || Paperback || Jan Jonker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

‘Duurzaam organiseren’ is noodzakelijk geworden; de tijd van praten is voorbij. Dit vraagt om passende businessmodellen met positieve impact. In de praktijk van alledag geeft dit de nodige problemen. Het vraagt immers om een andere kijk op het organiseren van waardecreatie, van financiële naar meervoudige waardecreatie. Deze publicatie reikt het Business Model Template aan om in deze lacune te voorzien. Het biedt ondernemers en studenten een gestructureerde aanpak om te komen tot een duu...

27,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,59
+
Bestel

Collaborate or Die (Nederlandse editie)

Het co-creatie handboek voor veranderaars

2021 || Paperback || James Veenhoff e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Wij noemen de jaren tussen 'nu' en 2030 het 'Decennium van Daadkracht'. Al voordat covid toesloeg was duidelijk dat onze uitdagingen te groot zijn om alleen aan te pakken. Meer dan ooit tevoren kunnen en moeten bedrijven en organisaties de krachten bundelen. Zonder samenwerking geen verandering of vooruitgang.

Tot zover niks nieuws, maar de vraag is natuurlijk: hoe? Het antwoord: door de inzet van co-creatie, "samen met experts en stakeholders nieuwe waarde creëren". In dit praktische, actie...

31,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Samenwerken: van idee naar afspraak

Aan de slag met jullie samenwerking

2019 || Paperback || Tim Dees e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Samenwerken, dat doen we toch allemaal? Als het om écht ingewikkelde vraagstukken gaat, dan kan niemand die alleen oplossen. Voor die vragen, kansen of ideeën moet je wel samenwerken over organisatiegrenzen, over disciplines, over sectoren heen. Dat lijkt vanzelfsprekend en eenvoudig. De praktijk is echter weerbarstig. Verschillende beelden, verschillende karakters, spraakverwarring, belangen, onduidelijkheid over wie het voor het zeggen heeft. Wat wil je, wat mag je, wat kun je? Een goed b...