Resultaten (3)
maandag verzonden
BiSL® - Een framework voor business informatiemanagement / Druk 3
2020 || Paperback || Remko van der Pols e.a. || Van Haren Publishing || ook als eBook
BiSL®, Business Information Services Library, is het framework voor business informatiemanagement. Dit boek is de officiële beschrijving van BiSL 3de editie.
BiSL 3de editie wijkt niet essentieel af van BiSL tweede druk (2012). Daarmee is het framework ‘upwards compatible’. Bestaande BiSL-gebruikers ondervinden geen beperkingen, maar krijgen aanvullende mogelijkheden en informatie aangereikt. Er zijn enkele onderwerpen toegevoegd, zoals: ketens, data, beveiliging, de verschuiving van ve...
maandag verzonden
IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011
2013 || Paperback || Pierre Bernard e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder...
maandag verzonden
ITIL® 4 – Pocketguide 2de druk
2020 || Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Deze publicaties hebben een vaste plaats verworven als naslagwerk voor professionals en als hulpmiddel bij het toepassen van best practices in een organisatie.Deze pocketguide maakt lezers bekend met het ITIL 4 framework door: inzicht te verkrijgen in de belangrijkste concepten van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een...