Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (4)
Verschijningsjaar
2022 (3)
2020 (2)

Resultaten (6)

34,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Zo organiseer je een event / Druk 4

2020 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

* Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;

* biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisatoren;

* geheel hernieuwde versie waardoor navigeren door het boek nog makkelijker is.

Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de studen...

56,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 7

2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...

42,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1

2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar

Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.

Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...

63,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Communicatie handboek / Druk 7

2022 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het standaardwerk voor het communicatievak;

- biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied communicatie;

- marketingcommunicatie, corporate- en interne communicatie komen uitgebreid aan bod.

Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk dankzij het he...

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Basisboek Journalistiek schrijven / Druk 4

Schrijftechnieken en genres voor online, krant en tijdschrift

2020 || Paperback || Henk Asbreuk e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het meest volledige en toegankelijke Nederlandstalige boek op dit gebied;

- bevat veel praktijkvoorbeelden en oefeningen;

- geschreven door gerenommeerde journalisten met ervaring als hbo-docent.

Basisboek Journalistiek schrijven biedt studenten alle kennis en technieken om journalistieke teksten te kunnen schrijven voor een breed publiek. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en oefeningen leren zij stap voor stap hoe je het schrijven van een journalistiek verhaal aanpakt.

De benodigde basis...

23,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 22,75
+
Bestel

Communicatie en Ethiek

betrouwbaar zijn, vertrouwen ontvangen

2017 || Paperback || Jan Merton e.a. || Futuro Uitgevers

Veel communicatieprofessionals communiceren zich suf om voor hun organisatie vertrouwen te winnen. Maar dat helpt allemaal niet als je organisatie niet betrouwbaar is. Daarom moet je als communicatieprofessional niet alleen communiceren, maar vooral ook bijdragen aan de betrouwbaarheid van de organisatie.

Ethisch handelen speelt hierbij een zeer belangrijke rol. Net als het belang van de buitenwereld. Dus communicatieprofessional: verlaat je comfortzone en begeef je buiten je eigen vakgebied....