Zoekfilters
› Hogeschool Rotterdam (5)
› Christelijke Hogeschoo... (4)
› Haagse Hogeschool (HHS... (4)
» Toon alle opties (3)
Resultaten (10)
morgen verzonden
Supply Chain Management / 7th edition
Strategy, Planning, and Operation
2019 || Paperback || Sunil Chopra || Pearson || ook als eBook
For MBA, engineering master, or senior-level undergraduate courses in supply chain management. A strategic framework for understanding supply chain managementSupply Chain Management introduces high-level strategy and concepts while giving students the practical tools necessary to solve supply chain problems. Using a strategic framework, students are guided through all of the key drivers of supply chain performance, including facilities, inventory, transportation, information, sourcing, and pr...
morgen verzonden
Competent adviseren / Druk 4
Professioneel aan het werk!
2019 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Hogeropgeleiden moeten tijdens hun werk, op basis van vakkennis en ervaring, geregeld adviezen aan anderen verstrekken. Bij een ingewikkeld probleem met verschillende stappen wordt vaak een adviestraject uitgevoerd. Competent adviseren helpt studenten bij het zelfstandig uitvoeren van zo’n traject door middel van het ‘Tienstappenplan Adviseur’. Dit stappenplan kan direct in de praktijk worden toegepast.
Competent adviseren biedt de student een optimale en praktische voorbereiding op zij...
morgen verzonden
Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4
2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!
Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...
vandaag verzonden
Mijn Binnenste Buiten / Druk 1
werken aan je professionele identiteit
2019 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Het wordt steeds belangrijker om te weten waar je als professional voor staat, wat je basis is, waar je van bent, wat onvervreemdbaar van jou is en je kleur geeft. Dat helpt je in sturing geven aan je eigen ontwikkeling, in het vergroten van veerkracht en wijsheid, en het verstevigen van je eigen expertise.
Waar de auteurs in het boek 'Je Binnenste Buiten' een model hebben ontwikkeld rondom professionele identiteit en de theorie uiteenzetten, is dit een praktijkboek. In dit boek wisselen pra...
morgen verzonden
Begin met het waarom / Druk 24
Hoe goede leiders inspireren tot actie
2019 || Paperback || Simon Sinek || Business Contact || met inkijkexemplaar
Simon Sinek laat in ‘Begin met het Waarom’ zien dat organisaties en leiders die zich richten op het Waarom van hun bedrijf succesvoller, invloedrijker en innovatiever zijn. Leiderschapsstijlen kunnen verschillen, maar alle grote, inspirerende leiders hebben één ding met elkaar gemeen: ze weten dondersgoed waaróm ze doen wat ze doen. Toch sneeuwt bij veel bedrijven het Waarom nogal eens onder in de hectiek van de dag.
‘Begin met het Waarom’ helpt je om het Waarom weer centraal te st...
morgen verzonden
Advieskunst / Druk 1
De interne adviseur in positie
2019 || Paperback || Noëlle van der Hagen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Werken vanuit een interne adviesrol biedt je unieke kansen om mensen in beweging te brengen en een bijdrage te leveren aan veranderingen in jouw organisatie.
Hoe kun je als interne adviseur doorgroeien naar een stevige positie in de organisatie, naar iemand die gezien, erkend en betrokken wordt vanwege zijn of haar expertise en toegevoegde waarde? Dat is de centrale vraag waarop dit boek antwoorden geeft. Advieskunst biedt een nieuwe visie op jouw rol als adviseur, tools, voorbeelden en een c...
morgen verzonden
Basisboek Statistiek met SPSS / Druk 6
2019 || Paperback || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Praktische en toegankelijke kennismaking met statistiek en SPSS;
- breed toepasbaar databestand voor diverse opleidingen;
- sluit aan op gangbare onderzoekuitgaven.
Het Basisboek Statistiek met SPSS biedt studenten alle nodige hulp bij het snel verwerken, analyseren en presenteren van (onderzoeks)gegevens. Al doende raken zij vertrouwd met het programma SPSS en met statistiek.
Uitgangspunt van het boek is een gefingeerd databestand met als thema ‘Maakt geld gelukkig?’ – over de relati...
morgen verzonden
Organisatie en verandering in de praktijk / Druk 3
2019 || Paperback || Anton Cozijnsen || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar
Vandaag de dag is verandering is de enige constante factor in deze voortdurend veranderende wereld. Veranderingen moeten verbeteringen opleveren. Dat is de uitdaging
waar organisaties voor staan. Organisatie en verandering in de praktijk geeft u de
handvatten om verandertrajecten doelgericht in te zetten en te begeleiden. Dit boek
gaat uit van een integrale benadering van verandermanagement. Essentieel hierbij is
dat de verandermanager kennis heeft van meerdere vakgebieden, zoals organisatiek...
morgen verzonden
Informatiemanagement / Druk 6
2019 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- breed overzicht van het vakgebied informatietechnologie en informatiemanagement;
- gestructureerd plan en instrumenten voor het aanpakken van IT-projecten;
- uitleg van functiestroomdiagrammen (swimming lane).
Informatiemanagement biedt een breed overzicht van het vakgebied informatietechnologie en informatiemanagement. Het boek maakt de student bekend met het vakjargon en reikt praktische hulpmiddelen aan om IT-projecten aan te pakken. Het eerste deel behandelt basiskennis over automatise...
morgen verzonden
Zo maak je een ondernemingsplan / Druk 4
2019 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Met Zo maak je een ondernemingsplan leren studenten aan de hand van een stappenplan zelfstandig een ondernemingsplan te schrijven.
De eerste stap is erop gericht om de lezer zichzelf als ondernemer te leren kennen. De tweede stap betreft de uitwerking van ideeën en de derde het opzetten van de onderneming. De vierde en de vijfde stap gaan over marktonderzoek en marktbenadering. Vervolgens komt de promotie van een onderneming aan bod. De laatste twee stappen betreffen het regelen van de finan...