Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (2)
Verschijningsjaar
2022 (3)
NUR
Marketing (2)

Resultaten (4)

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap / Druk 100

2010 || Paperback || Stephen R. Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.

63,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Communicatie handboek / Druk 7

2022 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het standaardwerk voor het communicatievak;

- biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied communicatie;

- marketingcommunicatie, corporate- en interne communicatie komen uitgebreid aan bod.

Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk dankzij het he...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

53,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...