Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
maandag verzonden
Van buiten naar binnen
klantcontact & interactie in het publieke domein
2017 || Paperback || Frank de Goede e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. De wereld van dienstverlening mengt zich door webcare en online media met die van communicatie. En raakt met co-creatie, crowdsourcing en communities de gemeentelijke ambities met participatie.
Tegelijkertijd blijft de echte verbetering op klantcontact en interactie uit. Investeringen ...
maandag verzonden
Zet je klant centraal!
bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie
2017 || Hardcover || Roy Klaassen e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal?
Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te v...