Zoekfilters
Resultaten (4)
maandag verzonden
Winstbegoocheling
handboek voor de kritische controller
2016 || Paperback || Loek Radix || Eburon || met inkijkexemplaar
Winstbegoocheling is de illusie dat de door bedrijven gepubliceerde resultaten waar zijn. Maar dat is niet zo, ze zijn niet waar. Boekhoudconventies creƫren slechts een bepaalde versie van de werkelijkheid en niet noodzakelijkerwijs de beste. Toch vormt de boekhouding de ruggengraat van de informatie op basis waarvan de controller het bedrijf moet aansturen. De kritische controller moet dus in staat zijn door de cijfers heen te kijken om een andere, betere waarheid te ontdekken.
Dit boek laa...
maandag verzonden
Van buiten naar binnen
klantcontact & interactie in het publieke domein
2017 || Paperback || Frank de Goede e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. De wereld van dienstverlening mengt zich door webcare en online media met die van communicatie. En raakt met co-creatie, crowdsourcing en communities de gemeentelijke ambities met participatie.
Tegelijkertijd blijft de echte verbetering op klantcontact en interactie uit. Investeringen ...
maandag verzonden
Make, Buy or Ally?
bewust kiezen voor zelf doen, uitbesteden of samenwerken
2016 || Hardcover || Ivar Davids e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)?' Dit zijn vragen waar veel organisaties mee spelen tijdens de transformatie richting 100% relevantie voor al hun stakeholders.
"Make, Buy or Ally?" helpt je bij het maken van deze keuzes om als organisatie van de toekomst bestaansrecht te behouden. Het boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visie op het succesvol organiseren van al je bedrijfsactiviteiten. H...
maandag verzonden
Zet je klant centraal!
bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie
2017 || Hardcover || Roy Klaassen e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal?
Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te v...