Zoekfilters

Taal
Nederlands (5)
Engels (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)
Verschijningsvorm
Paperback (6)

Resultaten (7)

33,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Werken in SPH Autisme: hoe te verstaan, hoe te begeleiden ?

2011 || Paperback || M. Zeevalking || Bohn Stafleu van Loghum

Werken in SPH Autisme: hoe te verstaan, hoe te begeleiden ?

51,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Fonologische stoornissen

behandeling van kinderen volgens de Metaphon-therapie

2000 || Paperback || J. Howell e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Metaphon is een in Edinburgh ontwikkelde onderzoeks- en behandelmethode voor kinderen met fonologische stoornissen. De ontwikkelaars werken sinds enige jaren met veel succes met deze methode. Vanuit taal- en leertheorieën beschrijven zij hoe metafonologische vaardigheden (het bewustworden van klankpatronen en het toepassen daarvan) tot ontwikkeling komen bij kinderen en hoe deze kunnen worden gestimuleerd wanneer deze ontwikkeling stagneert of slechts moeizaam op gang komt.

De therapie wordt ...

91,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 86,93
+
Bestel

Handboek supervisie en intervisie / druk 3

2000 || Hardcover || H.M. van Praag-van Asperen e.a. || Tijdstroom, Uitgeverij De

Je hebt een vak geleerd (psychotherapie, personeelswerk, maatschappelijk werk, management consultancy) en je gaat professioneel met je cliënten om. Wat moet je dan met supervisie? Komt dan een collega met hetzelfde vak aan jou uitleggen wat je jegens je cliënten allemaal fout doet? Nee. Maar iedere vakman/-vrouw met cliënten ziet zichzelf geconfronteerd met mysteries, onzekerheden en twijfels. Een goede supervisor gaat niet ongeduldig zoeken naar antwoorden en oplossingen maar gaat in een ...

46,50
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
+
Bestel

Basiscursus Studeren / druk 1

2000 || Paperback || L. Ron Hubbard || Signo Publications

Toekomstig succes hangt af van het vermogen om te leren.Grammatica, zoals deze in scholen wordt onderwezen, kan voor kinderen behoorlijk moeilijk te leren zijn. Vroegere boeken over grammatica gaven als definitie van grammatica een 'studie' van regels, in plaats van het te definiëren in de sfeer van 'gebruiken'. Dit geeft een volkomen verkeerd referentiekader voor grammatica en kan het als onderwerp zinloos laten lijken.Welk kind wil er nu eindeloze lijsten regels leren? Zonder de waarde en ...

36,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

How People Learn

Brain, Mind, Experience, and School: Expanded Edition

2021 || Paperback || National Research Council e.a. || National Academies Press

Offers research about the mind and the brain that provides answers to a number of compelling questions. This book uses exemplary teaching to illustrate how approaches based on what we now know result in in-depth learning. The knowledge calls into question concepts and practices firmly entrenched in our education system.

21,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Orthopedagogiek / Druk 10

antwoorden op vraagstellingen

2015 || Paperback || M. van Heteren e.a. || SWP || met inkijkexemplaar

In het opvoedingsproces sluiten doorgaans de ontwikkeling van het kind en de opvoeding op elkaar aan. Maar soms is dat niet het geval. Het opvoedingsproces wringt dan of zit vast. In Orthopedagogiek - Antwoorden op vraagstellingen wordt een weg gewezen om de vraagstelling op te sporen en worden bouwstenen voor de hulpverlening aangedragen. Het Vraagstelling Ordenend Systeem (V.O.S.) wordt daartoe gepresenteerd. Het gedrag van het kind en de manier waarop de opvoeder opvoedt worden daarbij gea...

63,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 59,85
+
Bestel

Theories of Inclusive Education

A Student's Guide

2021 || Paperback || Peter Clough e.a. || SAGE

This book traces the major stages of thinking in the development of inclusive education. It provides a synopsis and critique of the last 50 years of the 20th century, including the introduction of the term 'special educational needs', the practice of integration and the present processes of inclusive education.