Zoekfilters

Taal
Nederlands (5)

Resultaten (6)

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Digital marketing

2024 || Paperback || Tom Goossens || Owl Press

In een wereld waar marketing synoniem staat voor digitaal raak je soms verdwaald tussen de nieuwe trends, buzzwords en revolutionaire strategieën. Maar wat is nu echt de kern van digitale marketingstrategie? Je ontdekt het in Digital marketing.

Vergeet even de nieuwste snufjes en focus op wat echt telt. Dit boek brengt je terug naar de basis aan de hand van vijf essentiële vragen die elke digital marketeer zich zou moeten stellen: Waar sta ik nu? Waar wil ik heen? Hoe kom ik daar? Welke rou...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Krijg de klik

Online content als belangrijkste driver voor bedrijfsgroei

2024 || Paperback || Evi Driesen || Owl Press

Eigenlijk is contentmarketing heel simpel.

Maar het mag dan wel simpel zijn, het is niet gemakkelijk. Online groeien, en de online zichtbaarheid van je bedrijf vergroten, vraagt durf.

Waarom? Omdat we allemaal mensen zijn. En mensen kopen van mensen. Om de klik te krijgen, mag het persoonlijk worden. En dat voelt voor veel bedrijven raar. Toch is het die persoonlijke klik waar we naar op zoek zijn, nu we overspoeld worden door steeds meer content.

In deze gids ontdek je hoe je in zeven stappe...

42,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 39,90
+
Bestel

Dit is AI marketing

2024 || Paperback || Dennis Lippens || Owl Press

De snelheid waarmee AI zich ontwikkelt is duizelingwekkend. Het voelt alsof er iedere dag een nieuwe tool op de markt komt. Hoe leer je als marketeer omgaan met de snelst evoluerende technologie van de jaren 2020?

Geen paniek. Het lijkt misschien alsof artificiële intelligentie nog maar net het levenslicht zag, maar AI-technologie gaat al bijna 70 jaar mee. Ze evolueert snel, maar de onderliggende principes bestaan al lang. Hoe beter je die principes begrijpt, hoe beter je met AI overweg za...

33,00
Leverbaar vanaf 23 december
met 5% korting 31,35
+
Bestel

The Buyer's Balance

What your costumers want to share with you

2024 || Paperback || Bert Paesbrugghe || Owl Press

Have you ever wondered why satisfied customers don’t always stay loyal customers? Why do many companies adopt new sales or enabling technologies, yet fail to see the expected increase in turnover or customer satisfaction? And why do customers expect more from your company despite your yearly innovations?

The answer is both complicated and simple. It’s complicated because it requires changing outdated thinking and processes. However, it becomes simple to understand the customer when you th...

44,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Consumer first / Druk 2

Een praktische kijk op comsumentenpsychologie

2024 || Paperback || Veronique Vanderhoydonks e.a. || Owl Press

Consumer first biedt een praktische kijk op het hedendaagse consumentengedrag. De consument wordt in dit boek écht centraal geplaatst. In het eerste deel krijg je een antwoord op de vraag wie de consument nu eigenlijk is en hoe je als bedrijf je doelgroep kan definiëren. Het tweede deel focust op wat er in het hoofd van de consument gebeurt wanneer er geconsumeerd wordt. Het laatste deel zoomt in op het eigenlijke koopproces. Hoe komt een consument tot een effectieve aankoop? En hoe kan een...

35,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,25
+
Bestel

Het MarCom-ABC

100 marketing- en communicatiebegrippen die iedereen moet kennen

2024 || Paperback || Charlotte Van Hasselt e.a. || Owl Press

'Waar plaatsen we de CTA?’

‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’

‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’

Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakjargon en MarCom-specifieke terminologie. Voor mensen die nooit eerder met hen in contact kwamen, spreken ze een vreemde taal.

In dit boek worden 100 marketing- en communicatiebegrippen op een eenvoudige manier uitgelegd en toegelicht. Aan de hand van praktische voorbeelden uit de MarCom-...