Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

36,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Anatomie van de verleiding / Druk 4

Neuromarketing

2017 || Paperback || Paul Postma || Boom

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling.

Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vier...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Online Brand Identity

the ultimate guide to designing your (digital) branding strategy

2017 || Paperback || Joris Merks-Benjaminsen || Boom

Five to ten years form now the majority of all advertising, including TV, radio, print, and outdoor advertising, will be bought through digitla automated trading systems. Imagine a world where people only watch ads they want to watch at moments that suit them, rather than ads we want them to watch at moments that suit us. How would your brand and advertising strategy change? Which of the things you do now would no longer work? Which assets and skills do you lack? Would your job still exist? A...