Zoekfilters
Resultaten (3)
maandag verzonden
Doet marketing ertoe? - Effectieve marketing door te sturen op waarde
effectieve marketing door te sturen op waarde
2018 || Paperback || Ruud Frambach || Boom || met inkijkexemplaar
Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Ruud Frambach laat zien hoe.
Op korte termijn resultaat behalen is nog steeds te vaak het doel van marketingactiviteiten. Hiervoor wordt altijd een prijs betaald, op langere termijn ook door marketing zelf. Dat ondermijnt het vertrouwen in het vak en beperkt de belangrijke en vooral waardevolle rol die marketing kan spelen. A...
maandag verzonden
Lean Pricing
2015 || Hardcover || Omar Mohout || die Keure Uitgeverij-Drukkerij NV
Lean Pricing is a practical toolkit that will positively influence your pricing strategy, revealing insights in the different pricing methods and tactics used by successful companies. You will discover a great number of case studies where these methods are successfully applied which will help you set-up or optimize your current pricing strategy.
This book will answer the following key questions:
What price can you ask?
What pricing strategy will you adopt?
Whether you launched a startup or wo...
maandag verzonden
De perfecte post op LinkedIn
voor meer zichtbaarheid en impact
2024 || Paperback || Ina Boer e.a. || Sequoia Uitgevers || met inkijkexemplaar
LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers. Met meer dan 10 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. En daarmee ook een heel krachtige marketingtool.
Maar veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciƫle hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Alleen maar informa...