Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (6)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)
Verschijningsjaar
2017 (2)

Resultaten (8)

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Harvard Business Review handboek voor managers

De 17 belangrijkste vaardigheden om uit te blinken als leider

|| Paperback || Harvard Business Review || Business Contact || met inkijkexemplaar

Er zijn veel managers die het helemaal niet slecht doen. Maar hoe word je nou een echt goede manager? In het ‘Harvard Business Review handboek voor managers’ vind je alle kennis die je nodig hebt om als leidinggevende succesvol te zijn. Van de beste managementdenkers van Harvard University leer je hoe je de mindset van een leider ontwikkelt en hoe je jezelf, je individuele werknemers, je team en de business zo kunt managen dat je in je rol als manager zult uitblinken.

Dit boek toont je op...

21,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

In de wolken (e-book)

Met Customer Delight Management naar gelukkigere klanten en medewerkers

2020 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Peter van Welden || Lannoo || met inkijkexemplaar

WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW?

HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR?

HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE MEDEWERKERS EMOTIONEEL BETROKKEN ZIJN EN BLIJVEN?Je wilt dat je huidige klanten nog lang klant blijven. Je wilt dat ze zo enthousiast zijn dat ze je nieuwe klanten bezorgen, en dat je medewerkers zo positief zijn over hun job dat ze de beste nieuwe medewerkers aantrekken. Je wilt een tevredenheidsscore van 11 op 10 halen.In de wolken vertelt hoe je...

27,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Kloteklanten 3.0 - Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)

2018 || Paperback || Egbert Jan Van Bel || Boom

Leer van de winnaars!

Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.

Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek.

Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!

Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.

Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klan...

41,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Succesvol coachen (5de herziene editie)

Coachend leiden voor betere prestaties van individu en team

2022 || Paperback || John Whitmore || Boom || met inkijkexemplaar

Van dit standaardwerk werden wereldwijd al ruim één miljoen exemplaren verkocht. Deze vijfde, herziene editie toont de volwassenwording van het coachvak. Verplichte kost voor organisaties die goed willen presteren.

Coachen is een vaardigheid die een grote mate van begrip en praktijkervaring vereist. Succesvol coachenbeschrijft wat coaching echt is, waar en wanneer het kan worden ingezet en door wie. Het volgt het bekende GROW-model, dat het proces en de praktijk van coaching verduidelijkt. ...

25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Blue Ocean Shift / Druk 1

nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen

2017 || Paperback || W. Chan Kim e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Zij pleiten hierin voor het creëren van een nieuwe, onontgonnen markt (de blauwe oceaan) in plaats van het hevige concurrentiegevecht aan te gaan in de

bloedrode oceaan vol rivalen. Nu, na tien jaar onderzoek en studie, verschijnt het vervolg: Blue Ocean Shift.

Met onder meer een aantal bijzondere cases (zoals het Nationaal Jeugdork...

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Op koers op karakter

Acht organisatie-kwaliteiten voor een blijvende flow

2021 || Paperback || Sylvia Vrugt || Business Contact || met inkijkexemplaar

Organisaties zijn voortdurend bezig met hoe het beter kan. Maar zelfs wanneer ze heel doelbewust kiezen wat ze aan gaan pakken, valt het effect van alle verbeterinspanningen in de praktijk regelmatig tegen. Ondernemend adviseur Sylvia Vrugt kwam tot de ontdekking dat dit komt doordat veel organisaties het grotere geheel van hun bedrijf uit het oog verliezen. Ze stippelen een koers uit die onvoldoende past bij het dna van de organisatie, waardoor de nieuwe plannen niet van de grond komen. Vrug...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Eventplanner / Druk 3

De standaard voor het organiseren van evenementen

2017 || Paperback || Kevin Van der Straeten || Lannoo || met inkijkexemplaar

EVENTPLANNER is hét naslagwerk voor iedereen die zijn evenement tot een succes wil maken. Dit boek helpt je bij het organiseren van evenementen, van festivals tot trouwfeesten: van de voorbereiding tot en met de evaluatie achteraf. Het zit boordevol praktische tips en handige checklists voor zowel zakelijke als privé-events.Deze volledig herwerkte en uitgebreide editie van het standaardwerk gaat in op de meest actuele en relevante trends. Zo leer je hoe je écht impact creëert met het orga...

24,99
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Sales zonder bullshit

Hoe je belachelijk succesvol wordt met LinkedIn en Sales vanuit je Hart

2024 || Hardcover || Marjolein Bongers e.a. || Nubiz || met inkijkexemplaar

In dit boek combineren Richard van Kray en Marjolein Bongers hun expertise op het gebied van sales en LinkedIn tot een unieke gids waarmee je de effectiviteit van je salesaanpak flink zult verbeteren. Offline in een salesgesprek én online op LinkedIn. Die werelden vloeien steeds meer samen, dus het is verstandig om geen kant te kiezen, maar het één te doen en het ander niet te laten.

Richard en Marjolein laten zien hoe je écht succesvol kunt zijn, zonder de clichés en fratsen van zelfbe...