Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
maandag verzonden
Zakelijke doelen bereiken met sociale media
2018 || Paperback || Marco Frijlink e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch
model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie ...
maandag verzonden
Nobody knows you
How to fix your biggest challenge to scale your business
2020 || Paperback || Michael Humblet || die Keure Uitgeverij-Drukkerij NV
The biggest hurdle between you and your plans for growth is this: nobody knows you. This is true if you’re a freelancer, an employee, an executive, even a company founder. You may be going all out with your company brand, but you’ve neglected to hone your own. But the first thing your business needs to grow, is you.
If you feel like there is way more potential than you are currently leveraging, this book is for you. It is for those wanting to scale their business. For those sitting on a g...