Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

46,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De kleine ITIL - versie 2011

2016 || Paperback || Louk Peters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik

In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.

Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de

IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.

In mei 2007 is een nieuwe vers...

23,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Service management

2016 || Paperback || Jos Gielkens || Futuro Uitgevers || met inkijkexemplaar

Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat géén eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of u dienstverlener bent of klant: voor alle betrokken partijen is het essentieel dat dezelfde SMART-definitie van dienstverlening wordt gehanteerd.

In dit boek over dienstverlening bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting v...