Zoekfilters

Verschijningsjaar
2016 (2)

Resultaten (4)

21,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Scrum Wegwijzer

een kompas voor de bewuste reiziger

2016 || Paperback || Gunther Verheyen || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

Deze Scrum Wegwijzer bevat alle essentiële informatie over het meest toegepaste framework voor Agile softwareontwikkeling.

Dit boek beschrijft alle regels en rollen van Scrum, vanuit een diepgaande beschrijving van de principes en fundamenten van Scrum. Het boek legt veel nadruk op het begrijpen van de regels van Scrum, het waarom. Het boek voegt echter ook historische context toe, en eindigt met een beschouwing over de toekomst van Scrum.

De auteur, Gunther Verheyen, is een gerenommeerd S...

38,10
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,20
+
Bestel

Basiskennis informatiebeveiliging op basis van ISO27001 en ISO27002

2e herziene druk

2016 || Paperback || Hans Baars e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

Dit boek is in eerste instantie ontwikkeld als studieboek voor het examen Information Security Foundation based on ISO/IEC27002 (ISFS) van EXIN.

De tweede druk is een ingrijpende herziening van de eerste druk (uit 2010), waarbij de inhoud is aangepast aan de nieuwe versie van de standaards: ISO/IEC 27001:2013 en ISO/IEC 27002:2013. Dit boek is ook verkrijgbaar in een Engelstalige versie.

Het bevat de basiskennis die onmisbaar is voor iedereen die beroepsmatig betrokken is bij informatiebeveili...

47,42
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Lean IT ¿ Theorie en praktijk van Lean in een IT-omgeving

2014 || Paperback || Jan Heunks || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

Lean IT richt zich op het maximaliseren van waarde voor de klant door het minimaliseren van verspilling, dat wil zeggen: werk dat geen waarde toevoegt. De belangrijkste focus is het bereiken van operational excellence door verbeterde wendbaarheid, kwaliteit van dienstverlening en efficiëntie van processen. Het betekent dat alle medewerkers zich bezighouden met het bouwen van een klant- en waardegeoriënteerde cultuur en dat zij worden betrokken bij de voortdurende verbetering van de dienstve...

57,23
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Best practice ISO/IEC 20000

een introductie

2010 || Paperback || Leo van Selm || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.

* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement.

* Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als...