Zoekfilters
Resultaten (10)
maandag verzonden
Kwaliteitsmanagement met MyLab / Druk 4
2021 || Paperback || Ron Emmerik || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Kwaliteit, milieuzorg, arbozorg én veiligheid vormen in het bedrijfsleven steeds meer een viereenheid. Veilig en milieubewust werken, tegen zo laag mogelijke kosten, onder de juiste arbeidsomstandigheden en met een zo hoog mogelijke kwaliteit is de norm voor de toekomst. Hoe kan een bedrijf aan deze norm voldoen?
Kwaliteitsmanagement geeft een duidelijk en volledig inzicht in de manier waarop organisaties zich kunnen onderscheiden op de kwaliteit van hun bedrijfsvoering, producten en dienste...
Intellectuele Eigendom (editie 2021/2022)
2021 || Paperback || prof. Mr. A.A. Qaedvlieg e.a. || AcademicStore
In dit deel Intellectuele Eigendom wordt in heldere taal de kern van het IE-recht behandeld, voor de rechtsgebieden octrooirecht, modellenrecht, merkenrecht, auteursrecht en ongeoorloofde mededinging.
De doelgroep bestaat uit alle belangstellenden,maar de uitgave richt zich op de eerste plaats op rechtenstudenten in de bachelorfase.
De tekst wordt ondersteund door verwijzingen naar wet-en regelgeving en jurisprudentie.
Elk hoofdstuk wordt afgesloten met een samenvatting en uitleg van de cent...
maandag verzonden
Onderzoek doen met MyLab / 2e herziene editie
Een praktische inleiding in onderzoeksvaardigheden
2021 || Paperback || Frank Plooij || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Onderzoek doen is een beknopte, duidelijke en overzichtelijke handleiding onder zoeksvaardigheden voor studenten die beginnen met onderzoek. Naast de basis beginselen van het doen van onderzoek leren studenten de opzet en waarde te beoordelen van andere onderzoeken.
Het boek kent drie centrale thema’s: onderzoeksvaardigheden, statistiek en rapportage. Deze thema’s worden in afzonderlijke delen behandeld, waarbij een doorlopende casus de samenhang tussen de onderwerpen inzichtelijk maakt. ...
maandag verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
maandag verzonden
Skills - Verkopen, herziene editie met MyLab / Druk 2
2021 || Paperback || Edwin ten Dam e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Verkopen is een vaardigheid – en met dit boek krijg je die onder de knie. Dit boek leert je een gestructureerd en succesvol verkoopgesprek te leiden. Naast de theoretische basis over verkoop, communicatieve vaardigheden en het verkoopgesprek bevat het boek praktijkopdrachten in de vorm van rollenspelen, groepsopdrachten en assessments. In de afsluitende casus komen veel aspecten van het verkopen nog eens geïntegreerd aan bod.
Verkopen verscheen in de eerste editie onder de titel Verkoopva...
maandag verzonden
Strategisch management, custom editie (Avans)
2021 || Paperback || Trudy Donkers e.a. || Pearson Benelux B.V.
Je docent heeft dit gepersonaliseerde studieboek gecreëerd om je een optimale leerervaring te bieden. Het bevat Pearsoncontent van onze gerenommeerde auteurs en bevat net die extra’s waarvan je docent weet dat je ze nodig hebt – niets meer en niets minder! Sommige docenten hebben er ook hun eigen, op maat gemaakte, leermaterialen aan toegevoegd, die specifiek gericht zijn op jouw opleiding.
Pearson werkt nauw samen met docenten en zet zich in voor het creëren van kwalitatief uitstekend...
maandag verzonden
Explore the big picture
Forces shaping the future of humanity
2021 || Paperback || Mario van Rijn e.a. || Pearson || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Are you interested in the state of our world? In the future of humanity? Have you ever wondered how the major developments of our time fit together? Are you, in fact, interested in exploring the big picture?
The world we live in is undergoing enormous change, and it can feel overwhelming to grasp what it all means, to you, to your family, to your business or job, and to humanity as a whole.
In one book, Explore The Big Picture takes a deep dive into some of the most significant matters we’r...
maandag verzonden
Sportmanagement met MyLab / Druk 4
2021 || Paperback || Marije van 't Verlaat || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Sportmanagement biedt de toekomstige sportmanager alles wat nodig is om te scoren! Dit praktijkgerichte boek beschrijft op heldere wijze de belangrijkste facetten van sportmanagement. Na een inleidend deel over de (inter)nationale sportwereld en de infrastructuur van sport, is er ruim aandacht voor vraagstukken waarmee sportmanagers te maken krij gen, zoals strategie, cultuur, HRM, financiën, sportrecht, ethiek, en de impact van sociale media. Deze 4e editie is volledig geactualiseerd en bev...
maandag verzonden
Export planning met MyLab / Druk 2
A 10-step approach
2021 || Paperback || Joris Leeman || Pearson || met inkijkexemplaar || ook als eBook
When a company initiates export development and internationalisation, it is essential to follow a systematic strategy formulation and decisionmaking process. Export Planning provides a methodology to plan and achieve globalisation. This process of export planning consists of four phases: export policy, export audit, export plan, and export roll-out. Export Planning describes these 4 phases and provides a 10-step guide for the construction of an international marketing plan.
Export Planning w...
maandag verzonden
Inkoop met MyLab / Druk 2
2021 || Paperback || Peter Streefkerk || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Inkoop bespreekt alle aspecten van een van de veel zijdigste functies binnen een organisatie: de inkoopfunctie. Dit boek behandelt een aantal activiteiten die bepalend zij n voor een succesvolle inkoop, zoals samenwerken met en werken voor de organisatieonderdelen, inrichten en verkopen van de inkoopfunctie, implementeren van inkoopautomatisering en verzorgen van de informatievoorziening vanuit inkoop en contractmanagement. Daarnaast wordt ruimschoots aandacht besteed aan ontwikkelingen in he...