Zoekfilters
Resultaten (10)
morgen verzonden
Internationale marketing
2018 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:
* de beslissing tot internationaliseren
* welke markten te betreden
* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden
* het ontwerpen van het exportplan
* de toepassing van dit plan
Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...
morgen verzonden
Handboek managementvaardigheden / Druk 6
2018 || Paperback || Robert E. Quinn e.a. || Academic service || met inkijkexemplaar
Handboek managementvaardigheden is uitgegroeid tot een standaardwerk om
toekomstige managers voor te bereiden op hun complexe en dynamische taken.
Het boek heeft een praktische invalshoek door de vele voorbeelden, oefeningen en
opdrachten. De opbouw en de toon van Handboek managementvaardigheden maken
het zeer geschikt voor het hoger onderwijs, voor zelfstudie en als naslagwerk.
De basis van dit boek is het concurrerende waardenmodel.
Dit model maakt duidelijk welke vaardigheden essentieel zijn voor
effectief management. Deze nieuwe druk richt zich op de competenties die voor een succesvol manager belangrijk zijn. Een manager moet kunnen schakelen tusse...
morgen verzonden
Content marketing en community management met MyLab / Druk 1
2018 || Paperback || Mascha Gerretsen e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Steeds meer merken en organisaties houden zich bezig met het maken van content en het managen van community's. Het aantal contentstrategen, contentmarketeers, social media managers en community managers neemt in rap tempo toe. Door Contentmarketing en community management leer je met een praktische en planmatige aanpak in te spelen op de marketing- en communicatie-uitdagingen van nu!
Contentmarketing en community management is het eerste, complete studieboek waarin alle processen van content...
morgen verzonden
Statistiek met MyLab / Druk 12
2018 || Paperback || James T. McClave e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Statistiek behandelt het verzamelen en analyseren van gegevens die nodig zn b het interpreteren van statistische onderzoeken. Het boek gaat uit van slechts een basale wiskundige voorkennis en legt vooral de nadruk op verklarende statistiek. De ontwikkeling van een statistische manier van denken staat centraal, evenals de vaststelling van betrouwbaarheid en waarde van getrokken conclusies. De voorbeelden komen zowel uit de bedrfskundige en economische praktk, als uit medisch, biologisch, techn...
morgen verzonden
Effectief eventmanagement met MyLab / Druk 5
Zakelijke en publieksevenementen
2018 || Paperback || Lenny Klaassen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Wat voor soort evenement je ook organiseert, elk evenement is uniek en kan dus maar één keer tot een onvergetelijk succes worden gemaakt. Authenticiteit, beleving en duurzaamheid zijn daarbij sleutelwoorden. Het organiseren van een effectief evenement vraagt om een gedegen voorbereiding, kennis van het vak en de markt, een behoorlijke dosis creativiteit, logistiek inzicht en een sterk organisatorisch vermogen.
In Effectief eventmanagement komen alle onderdelen aan bod die bij het organisere...
morgen verzonden
Productmanagement
een praktijkboek
2018 || Paperback || E. Schiphorst || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Veel studenten starten na hun opleiding als productmanager. Hun opdracht: nieuwe producten introduceren en succesvol maken. In de praktijk is dit echter niet eenvoudig. Tijdens hun studie zijn zij goed bekend geraakt met inkoop, marketing, verkoop en de nodige bedrijfseconomische principes. Maar hoe werkt het nu in de praktijk?
In Productmanagement wordt stap voor stap een productidee uitgewerkt tot een volledig productmanagement- en marketingplan. Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat de ...
morgen verzonden
Supply Chain Management met MyLab / Druk 2
integrale ketenaansturing
2018 || Paperback || Joris Leeman || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Supply Chain Management richt zich op het afstemmen en samenwerken van partners binnen de gehele keten van fabriek tot detailhandel, met als doel een voor de klant optimaal resultaat te behalen. Aan de hand van een duidelijk model verschaft dit boek de kennis die nodig is om een succesvolle end-to-endsupplychain-strategie te ontwikkelen en uit te voeren. Vier vragen staan daarbij centraal:
* Hoe ontwerp je een end-to-endsupplychain-strategie?
* Hoe creëer je de noodzakelijke supplychain-infr...
Effectief eventmanagement 5e editie (e-book)
Zakelijke en publieksevenementen
2018 || E-book via Bookshelf || Lenny Klaassen || Pearson Benelux B.V.
Wat voor soort evenement je ook organiseert, elk evenement is uniek en kan dus maar één keer tot een onvergetelijk succes worden gemaakt. Authenticiteit, beleving en duurzaamheid zijn daarbij sleutelwoorden. Het organiseren van een effectief evenement vraagt om een gedegen voorbereiding, kennis van het vak en de markt, een behoorlijke dosis creativiteit, logistiek inzicht en een sterk organisatorisch vermogen.
In Effectief eventmanagement komen alle onderdelen aan bod die bij het ...
Supply chain management, 2e editie (e-book)
integrale ketenaansturing
2018 || E-book via Bookshelf || Joris Leeman || Pearson Benelux B.V.
Supply Chain Management richt zich op het afstemmen en samenwerken van partners binnen de gehele keten van fabriek tot detailhandel, met als doel een voor de klant optimaal resultaat te behalen. Aan de hand van een duidelijk model verschaft dit boek de kennis die nodig is om een succesvolle end-to-endsupplychain-strategie te ontwikkelen en uit te voeren. Vier vragen staan daarbij centraal:
* Hoe ontwerp je een end-to-endsupplychain-strategie?
* Hoe creëer je de noodzakelijke...
Internationale marketing (e-book)
2018 || E-book via Bookshelf || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V.
In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:
* de beslissing tot internationaliseren
* welke markten te betreden
* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden
* het ontwerpen van het export...