Resultaten (4)
maandag verzonden
De ISM-methode versie 5
De basis op orde voor customer value en modern IT-servicemanagement
2023 || Paperback || Wim Hoving || Van Haren Publishing
maandag verzonden
The ISM method version 5
The road to customer value - driven by practical modern IT Service Management
2024 || Paperback || Wim Hoving || Van Haren Publishing
maandag verzonden
Contract management with CATS CM® version 4: From working on contracts to contracts that work
2020 || Paperback || Linda Tonkes e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
Dit boek beschrijft de methode CATS CM, versie 4 voor het managen van contracten en is toe te passen binnen private en publieke organisaties, bij opdrachtgevers en leveranciers.
Contractmanagement is het realiseren van de met het contract beoogde doelstellingen door tijdens de uitvoeringsfase van een contract, proactief invulling te geven aan alle contractueel vastgelegde verantwoordelijkheden, verplichtingen, procedures, afspraken, voorwaarden en tarieven, het management van de risico’s, h...
maandag verzonden
Contract management in project management and service management - the CATS RVM methodology
2024 || Paperback || Linda Tonkes e.a. || Van Haren Publishing
This book describes the CATS RVM methodology that proposes realization and verification management as a way to establish the relationship between contract management and project and service management. The CATS RVM methodology can be applied within public and private organizations, by and for clients and suppliers.
Realization and verification management is the realization of the objectives intended with the contract. It does this by proactively realizing and verifying the performance stipula...