Resultaten (4)
maandag verzonden
Crisismanagement / druk 1
orde in de chaos
2011 || Paperback || Hans Slaman || Boom
Crisismanagement
Orde in de chaos Hans Slaman
In Crisismanagement: orde in de chaos beschrijft Hans Slaman vanuit de praktijk hoe crisissituaties binnen organisaties overwonnen kunnen worden. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden wordt inzicht gegeven in wat er allemaal komt kijken bij het managen van crisissituaties.
Themas die onder andere aan bod komen zijn:
de impact van een crisis op mens en organisatie;
hoe om te gaan met de media;
het nut van scenariodenken;
het omg...
maandag verzonden
IACCM Series Contract and Commercial management
the operational guide
2011 || Paperback || Tim Cummins e.a. || Van Haren Publishing
Almost 80% of CEOs say that their organization must get better at managing external relationships. According to The Economist, one of the major reasons why so many relationships end in disappointment is that most organizations 'are not very good at contracting'. This ground-breaking title from leading authority IACCM (International Association for Contract and Commercial Management) represents the collective wisdom and experience of Contract, Legal and Commercial experts from some of the wo...
maandag verzonden
Great to Cool (Eng.versie)
brain candies with a bite!
2011 || Paperback || René C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He participated in a number of advertising campaigns for major brands, among which were Goodyear and Coca-Cola, Ola and L'Oréal, and also Nestlé and H&M. At the start of the nineties he established his own agency: BBCW. As of the year 2000he tours the world as a keynote speaker, guest lecturer, and con- s...
maandag verzonden
Great to Cool / Druk 2
braincandies met een bite
2011 || Paperback || René C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L'Oréal, van Nestlé tot H&M. Begin jaren '90 begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij keynotes, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's.
Great to Cool i...