Zoekfilters

Taal
Nederlands (5)
Engels (3)

Resultaten (8)

15,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De Ultieme Winnende Strategie

boekenbundel

2021 || Paperback || Jasmin Hajro || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

- de Ultieme Winnende Strategie voor ondernemers

- Jouw voorsprong op je concurrentie

- 2 Praktijkvoorbeelden,

die je laten zien dat de Ultieme Winnende Strategie

voor ondernemers, bewezen is en werkt

Realiseer meer verkopen, meer omzet en meer winst.

Deze strategie wordt gebruikt door de meest succesvolle bedrijven in de wereld

zoals de McDonalds, KFC, Esso, supermarkten...

Parkeer minimaal 4 ton extra winst op je bankrekening..

14,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Onze maakindustrie crasht

Revitaliseer je onderneming

2021 || Paperback || Gerard Ekhart || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

De maakindustrie verandert razendsnel. De maatschappelijke druk neemt toe. Zorgplicht voor milieu en leefomgeving wordt belangrijker dan aandeelhouderskapitalisme. De rechter dreigt de rol van de aandeelhouder over te nemen bij het bepalen van de te kiezen ondernemingsstrategie.

Als internationale bedrijvenmonteur zie ik dat de meeste industrieen lijden aan het 'Kodak syndroom’: stevig vasthouden aan de status quo en daardoor niet zien dat de wereld andere eisen stelt. Ik help deze bedrijve...

19,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Een andere kijk op inspraak in organisaties

Gelijkwaardigheid, ontwikkeling en eigenaarschap

2021 || Paperback || Rob Van Oosten || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Dit boek gaat over inspraak op basis van gelijkwaardigheid, ontwikkeling en eigenaarschap.

Dat is niet vanzelfsprekend.

Tot nu toe zijn regels ingezet om inspraak en gelijkwaardigheid voor medewerkers te waarborgen. De bureaucratische gevolgen van dit beginsel zijn enorm. Aan de ene kant vermindert het de wendbaarheid van organisaties en aan de andere kant het vertrouwen van en in mensen. Het ideaalplaatje wordt voor de realiteit aangezien. Alsof mensen kunnen stoppen met het maken van foute...

14,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Vrede

2de editie

2021 || Paperback || Jasmin Hajro || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

De nieuwe manier van leven

die mensen verenigt.

Ongeacht hoe ze eruit zien,

wie ze zijn, wat ze zijn,

wat ze hebben , wat ze niet hebben.

Iedereen is welkom bij

de Grote Intelligentie

& Vrede.

Het kost geen geld

en je hoeft geen zieltjes te gaan werven.

Ervaar de vrede en geluk waarvoor je geboren bent

bestel dit boek nu

14,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Last 10 years

2nd edition

2021 || Paperback || Jasmin Hajro || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

It's personal...and business

quitting drugs and alcohol

starting to build a better life

then getting mental problems

and ending on the street

failing with my first company and

then starting a new company

asking for help and getting rejected multiple times

untill finally I get the help that I need

because my sister and a friend went with me

my last 10 years with a lot of tough times

maybe my experiences can help you

try it

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

effeqt

Persoonlijk leiderschap door zelfcoaching

2021 || Paperback || Geo Van Dam || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Gebaseerd op ruim 25 jaar ervaring in marketing, sales, onderzoek, management en zijn eigen training- en coachingspraktijk ontwikkelde Geo van Dam de effeqt aanpak waarin zelfcoaching en persoonlijk leiderschap centraal staan.

Als bewegingswetenschapper en learning-expert integreert hij mentale en fysieke aspecten in zijn aanpak die krachtig en praktisch is. Uitgaande van uw al aanwezige kwaliteiten in plaats van allerlei onnodige zaken en ballast bij te leren.

U leert uzelf coachen door uw...

14,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

How customer friendly am I really?

A practical guide to more customer satisfaction

2021 || Paperback || Jeannette Biesbroeck || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Customer friendliness is the shortest route to better business results. That's the conclusion Jeannette Biesbroeck draws after forty years of working in the service industry. In this book she points the way to 'Customer friendliness as mastery', with which you can distinguish yourself from your competitors in your own way and within your possibilities.

The customer wants one thing above all: to be well served. In many cases: better. How do you do that? What works and what doesn't? How do you...

14,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Challenges in having your own business, in real life

2nd edition

2021 || Paperback || Jasmin Hajro || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Are you in business for yourself ? Are you an entrepreneur ? Don't we read books written by other business people ? That talk from reality , from real life, from experience ? Don't we wanna get better at it ? Don't we want to learn from others who walk the almost same path ? Do we want to learn how to persist ? Do we still enjoy an exciting story....in these times ? This book has it all and will have you thinking... this is insane....but it all happened... For real...Plus you get book Victory...