Zoekfilters

Taal
Nederlands (5)

Resultaten (6)

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Flow meets talent

Waar uitblinken en jezelf zijn elkaar vinden

2024 || Paperback || Luk Dewulf || Lannoo Campus

Er zijn twee manieren om naar talent te kijken. Enerzijds is er de 10 procent van de bevolking die uitzonderlijk goed is in iets, waarvan een handvol er zelfs in die groep met kop en schouders bovenuit steken. Anderzijds is talent ook iets waar iedereen mee geboren wordt, in een eigen unieke vorm. Waar die twee vormen van talent elkaar ontmoeten, is in flow.

Zelfs toptalenten hebben hulp nodig, maar als je het gevoel hebt dat de tijd vliegt, stijgt iedereen boven zichzelf uit.

Maar hoe geraak...

34,99
Leverbaar vanaf 11 december
met 5% korting 33,24
+
Bestel

The Ripple-effect

Vergroot de positieve impact van je merkop de wereld door je verhaal krachtiger telaten uitdeinen

2024 || Paperback || Joke Claessen || Lannoo Campus

In The Ripple Effect ontdek je hoe je als marketeer, manager of bedrijfsleider een uitdeinende, positieve impact kan hebben in dit tijdperk van ongekende veranderingen. Met achtergrondinformatie, handige tips, case studies en het vijfstappenmodel van Storybeing, Storytelling, Storydoing, Storyliving en Storyacting overstijg je de klassieke grenzen van merk- en marketingdenken en kan je verhaal meer mensen bereiken én positief impacteren. Binnen en buiten je bedrijf. Laat je door dit boek ins...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Uitblinken met je winkel of showroom

Ontketen je identiteit, verwonder klanten en verover je markt

2024 || Paperback || Charlotte Cools || Lannoo Campus

Wat maakt dat sommige retailers succesvol zijn en andere het moeilijk hebben terwijl de economische realiteit voor beide groepen identiek is? De sleutel tot succes ligt in het definiëren van wat jou uniek, waardevol en onvervangbaar maakt en deze 'unieke smoel' altijd en overal uit te dragen. Dit praktijkgericht boek biedt jou als winkelier of showroomeigenaar concrete handvatten om uit te blinken met je zaak en toekomstbestendig te worden.

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

The CARE Principles - Leadership Playbook

20 steps to engage diverse and multigenerational teams

2024 || Paperback || Isabel Verstraete || Lannoo Campus

Are you ready to lead with purpose and trust?

Do you want to grow 3 times faster than your competitors?

Are you ready to inspire all generations in your teams? Step into a new era of leadership with The CARE Principles Leadership Playbook. With only 23% of the workforce engaged, Verstraete shows how the CARE Principlescan empower diverse generations. She advocates for leadership from the heart -focusing on care, engagement and trust. Her 20-step guide demonstrateshow Collaboration, Agility, ...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Waarom witte raven niet bestaan

Personeel vinden en binden in tijden van arbeidskrapte

2024 || Paperback || Luc Ardies || Lannoo Campus

Werkgevers ervaren steeds meer moeilijkheden bij het vinden van de spreekwoordelijke 'witte raaf' door de aanhoudende arbeidskrapte en de snelle veranderingen binnen onze samenleving en het bedrijfsleven. Een herziening van onze traditionele hr-aanpak is daarom noodzakelijk. Dit zakboekje Waarom witte raven niet bestaan biedt vernieuwende inzichten en praktische tips om gemotiveerde medewerkers aan te trekken en te behouden.

34,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Net Curiosity Score

Boost je innovatie met deze nieuwe KPI

2024 || Paperback || Rik Vera || Lannoo Campus

De Net Curiosity Score (NCS) onthult de kracht van nieuwsgierigheid als een cruciale, doch ondergewaardeerde KPI die van essentieel belang is voor bedrijven in een tijd van snelle verandering. Dit boek onderzoekt de invloed van nieuwsgierigheid op verschillende bedrijfsaspecten zoals sales, marketing, hr, bedrijfscultuur, leiderschap en strategie. Het illustreert hoe de NCS innovatie kan bevorderen, biedt inzicht in de meting en vergroting ervan, en benadrukt het belang van nieuwsgierigheid v...