Resultaten (4)
morgen verzonden
Scrum in actie
maak van elk project een succes
2015 || Paperback || Petra de Boer e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Het boek ‘Scrum in actie’ gaat over dé in rap tempo de wereld veroverende, slimme en innovatieve methode om met teams aan projecten te werken: Scrummen. Marketeers, ambtenaren, productontwikkelaars, zorgverleners, ingenieurs, leraren – ze gebruiken allemaal Scrum om sneller resultaat te boeken. Maar wat maakt deze eigenlijk verrassend simpele aanpak zo aantrekkelijk? ‘Scrum in actie’ legt precies uit hoe Scrum werkt en geeft antwoord op alle praktische vragen. Het boek barst van de...
morgen verzonden
Nooit af
een nieuwe kijk op de fundamenten op ons leven: werk, school, zorg, overheid en management
2016 || Paperback || Martijn Aslander e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Nieuwe technologieën, vormen van samenwerken en verdienmodellen: de kranten staan er bol van. De veranderingen gaan nu zo snel dat onze organisaties en werkvormen, die nog gericht zijn op het vinden van langdurig werkende oplossingen, steeds vaker vastlopen. 'Nooit af' van Martijn Aslander en Erwin Witteveen is het vervolg op 'Easycratie', dat gaat over deze nieuwe netwerk- en informatiesamenleving inhoudt en hoe deze is ontstaan. In 'Nooit af' ligt de focus op de gevolgen ervan.
'Nooit af' ...
morgen verzonden
De kleine Covey
de zeven eigenschappen samengevat
2021 || Hardcover || Jan Kuipers e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey is al 25 jaar een klassieker. Het is het perfecte boek voor mensen die meer sturing aan hun leven willen geven. Covey-kenners Jan Kuipers en Ben Tiggelaar brengen een heldere samenvatting van dit meesterwerk, getiteld 'De kleine Covey', zodat je een eerste stap kunt zetten naar een leven met meer grip en succes. Of je nu betere keuzes wilt maken, jezelf en anderen beter wilt begrijpen of weerbaarder wilt worden in deze hecti...
morgen verzonden
Het businessmodellenboek
nieuwe businessmodellen ontwikkelen met de business model navigator
2015 || Paperback || Oliver Gassman e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
De wereld verandert snel. Gevestigde bedrijven die niet snel genoeg veranderen zien hun omzet soms in rap tempo verdampen. Om te overleven moet vrijwel ieder bedrijf zijn eigen businessmodel tegen het licht houden en nieuwe businessmodellen ontwikkelen. En niet één keer, maar voortdurend, want verandering is het nieuwe normaal. Maar waar begin je met businessmodelinnovatie? Je hoeft niet zelf een nieuw revolutionair businessmodel te bedenken. Het is veel effectiever om de businessmodellen v...