Zoekfilters

Uitgever
SAGE (2)
Taal
Engels (2)
Nederlands (2)

Resultaten (4)

19,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Understanding Media

2001 || Paperback || Marshall McLuhan || Taylor & Francis

When Marshall McLuhan first coined the phrases "global village" and "the medium is the message" in 1964, no-one could have predicted today's information-dependent planet. No-one, that is, except for a handful of science fiction writers and Marshall McLuhan. Understanding Media was written twenty years before the PC revolution and thirty years before the rise of the Internet.

Yet McLuhan's insights into our engagement with a variety of media led to a complete rethinking of our entire society. ...

65,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,75
+
Bestel

Research Design in Social Research

2020 || Paperback || David de Vaus || SAGE

This book shows social science students the importance of attending to design issues when undertaking social research, and is a one-stop critical guide to design in social research that students and researchers will find invaluable.

25,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Tussen mens en plek

over de ergonomie van de fysieke omgeving

2006 || Paperback || M. Wijk e.a. || IOS Press BV

Tussen mens en plek handelt over de relatie tussen mensen en de objecten die hen omringen. Het beschrijft hoe mensen functioneren in de fysieke omgeving, geredeneerd vanuit de behoeften en mogelijkheden van het individu. Het individu dat - in welke omgeving en welke organisatie of samenlevingsvorm dan ook - wil kunnen waarnemen wat moet worden waargenomen, wil kunnen begrijpen wat begrepen moet worden el wil kunnen doen wat gedaan moet worden.Het boek is bestemd voor iedereen die wordt opgele...

54,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 51,30
+
Bestel

Helping the Client

A Creative Practical Guide

2001 || Paperback || John Heron || SAGE

Helping the Client is the bestselling text which has long been used as the basis of interpersonal skills training in a wide range of professions from medicine to management. Based on John Heron's well-known six-category model, the book presents different forms of helping behaviour which can be adopted by any practitioner working face-to-face with a client.