Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

30,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,98
+
Bestel

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Leen e.a. || Coutinho || ook als eBook

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf biedt een onmisbare basis om een bedrijfskundig onderzoek op te zetten. Het onderzoek doen is hierbij geen doel op zich, maar een middel om op een informatie- of datagestuurde manier te werken aan bedrijfskundige vraagstukken.

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf is gebaseerd op het Integraal Model voor Praktijkgericht Onderzoek dat Jan Leen ontwikkelde voor het bedrijfskundig vakgebied. Het model koppelt de handelingscyclus aan de onderzoekscyslus en verb...

18,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 18,00
+
Bestel

Een onderzoekende houding / Druk 1

Werken aan professionele ontwikkeling

2016 || Paperback || Maaike van den Herik e.a. || Coutinho || ook als eBook

Het doen van praktijkonderzoek is een vast onderdeel van curricula van lerarenopleidingen en sociale studies. Inmiddels is er ook veel aandacht voor het ontwikkelen van een onderzoekende houding. Hbo-professionals moeten immers kritisch kunnen redeneren en argumenteren, zaken vanuit verschillende perspectieven kunnen bekijken en om kunnen gaan met complexe, soms tegenstrijdige informatie.

Het boek Een onderzoekende houding geeft handvatten voor het aanleren van een onderzoekende houding. Hie...

27,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie / Druk 1

Van probleem naar advies

2014 || Paperback || Boudewijn Raessens || Coutinho || ook als eBook

Praktijkonderzoek is niet meer weg te denken uit het hbo. Ook van toekomstige marketing- en communicatieprofessionals wordt verwacht dat ze een onderzoekende houding hebben, kritisch denken en theoretisch en empirisch gefundeerde adviezen geven.

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren. Het boek helpt je bij het opstellen van de centrale onderzoeksvraag en de deelvragen, bij het kiezen van de juiste methodes voor da...