Zoekfilters
Resultaten (4)
Principes van marketing zonder MyLab / Druk 8 (e-book)
2021 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat ver...
morgen verzonden
Internationale marketing
2018 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:
* de beslissing tot internationaliseren
* welke markten te betreden
* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden
* het ontwerpen van het exportplan
* de toepassing van dit plan
Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...
morgen verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
Internationale marketing (e-book)
2018 || E-book via Bookshelf || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V.
In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:
* de beslissing tot internationaliseren
* welke markten te betreden
* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden
* het ontwerpen van het export...