Resultaten (6)

19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Trend-Driven Innovation / 1st edition

Beat Accelerating Customer Expectations

2015 || Paperback || Henry Mason e.a. || Wiley || met inkijkexemplaar

Trend-Driven InnovationBeat accelerating customer expectations. Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong.

In this startling new book, the team at TrendWatching share a powerful, counter-intuitive truth: to discover what people want next, stop looking at customers and start looking at businesses. That means learning how to draw powerful insights from the way leading brands...

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4

2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!

Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...

39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,99
+
Bestel

Het innovatiedoolhof

4 Routes naar een succesvolle new businesscase

2021 || Paperback || Gijs van Wulfen || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Managementboek van het jaar 2017!'Het Innovatiedoolhof': innovatie simpel gemaakt Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk ook een zoektocht? Dan ben je niet de enige. Misschien word je tegengehouden door een gebrek aan tijd en middelen. Of je weet niet goed wat de eindklant wil. En veel collega's schepen je af omdat zij hun nek niet willen uitsteken. Als spreker over innovatie reist Gijs van Wulfen de hele wereld over: van Turkije na...

19,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Not Invented Here / Druk 1

cross-industry innovation

2015 || Paperback || Ramon Vullings e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

Where can a hospital apply principles from the airline sector?

How can a car manufacturer use tools from the video game industry?

What can an event organiser learn from the railways?

Cross-industry innovation is a clever way to jump-start your innovation efforts by drawing analogies and transferring approaches between contexts, beyond the borders of your own industry, sector, area or domain.

Not invented here refers to the phenomenon of people blocking out ideas from the outside, it also indicate...

25,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Ten types of innovation / 1st edition

The Discipline of Building Breakthroughs

2020 || Paperback || Larry Keeley e.a. || Wiley

Innovation principles to bring about meaningful and sustainable growth in your organization Using a list of more than 2,000 successful innovations, including Cirque du Soleil, early IBM mainframes, the Ford Model-T, and many more, the authors applied a proprietary algorithm and determined ten meaningful groupings the Ten Types of Innovation that provided insight into innovation. The Ten Types of Innovation explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identi...

32,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Innovatiemanagement zonder MyLab / Druk 4 (e-book)

2019 || E-book via Bookshelf || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!

Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimulee...