Zoekfilters
› Haagse Hogeschool (HHS... (8)
› Hogeschool Rotterdam (8)
› Avans Hogeschool (7)
» Toon alle opties (5)
Resultaten (16)
Operations Management / 7th edition
An Integrated Approach
2020 || Paperback || R. Dan Reid e.a. || Wiley
As the business environment continues to rapidly change, Dan Reid and Nada Sanders have developed an integrated approach that makes the introductory OM course accessible and engaging for all business majors. Beyond providing a solid foundation, this text covers emerging topics like Artificial Intelligence, Robotics, Data Analytics, and Sustainability and gives equal time to strategic and tactical decisions in both service and manufacturing organizations.
maandag verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
maandag verzonden
Werken met supply chain management / Druk 3
2020 || Paperback || Carline van der Meer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Biedt een brede en vernieuwende kijk op supply chain management;
- bevat veel aansprekende praktijkvoorbeelden en is geschreven vanuit de belevingswereld van de student;
- veel aandacht voor e-commerce binnen supply chain management.
Werken met supply chain management is een handboek dat een brede en vernieuwende kijk biedt op supply chain management. Het gaat allereerst in op de noodzaak van supply chain management en weidt vervolgens uit over de essentie ervan en de voorwaarden ervoor. He...
maandag verzonden
Financieel management / Druk 4
Het verhaal achter de cijfers voor ondernemers en niet-financiële managers
2020 || Paperback || Kees van Alphen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Als ondernemer of manager van een kleine of middelgrote onderneming richt je je het liefst op je eigen vakgebied, of houd je je bezig met de commercie. Natuurlijk heb je ook interesse in de cijfers van jouw onderneming, maar dan gaat het vooral om het saldo van de bankrekening en het maken van de kostprijscalculaties.
Cijfers, rekenen, wiskunde en economie
Velen blijven liever ver van het terrein van financieel management weg. Dat heeft immers te maken met cijfers, rekenen, wiskunde en econom...
maandag verzonden
Navigeren op essentie met KPI-Dashboards
met KPI-Dashboards
2020 || Paperback || Jako van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
We hebben allemaal onze dromen, ambities en plannen. Toch slagen veel mensen en organisaties er niet in hun doel te bereiken of hun bereikte succes vast te houden. Dat ligt meer aan een gebrek aan focus op wat essentieel is, dan aan motivatie.
In Sturen op essentie met KPI-dashboards lees je hoe te sturen op succes. Met zeven heldere navigatieregels stel je voor jezelf en je organisatie vast waar je echt voor staat, waar je heen wilt en welke stappen je daarvoor moet zetten. Door het opstelle...
maandag verzonden
Basisvaardigheden Toegepaste Statistiek / Druk 3
2020 || Paperback || Gert-Jan Reus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het instapniveau voor het vak statistiek verschilt sterk onder hbo-studenten. Met Basisvaardigheden toegepaste Statistiek bereiken zij snel het gewenste niveau voor hun studie. De theorie wordt compact beschreven, gevolgd door veel oefenmogelijkheden. Het boek is geschikt voor zelfstudie. Basisvaardigheden toegepaste Statistiek is een deel uit de serie Basisvaardigheden, ontwikkeld om deficiënties van studenten te verhelpen. Bij het boek hoort een website waarmee het beginniveau en de voortg...
maandag verzonden
Bedrijfskunde Integraal / Druk 3
2020 || Paperback || Peter Thuis e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bedrijfskunde Integraal geeft een overzicht van een bedrijf als geheel en van elk afzonderlijk bedrijfsonderdeel. Vanuit dit perspectief kan gewerkt worden aan oplossingen voor bedrijfskundige problemen. Het boek bestaat uit drie delen waarin steeds een vraag centraal staat: Wat is een bedrijf? Hoe werkt een bedrijf? Hoe werkt een bedrijfskundige? Het boek is integraal en interdisciplinair: zo krijgt de student inzicht in de werking van bedrijven en de interactie met hun omgeving. Daarnaast i...
maandag verzonden
Informatiemanagement met MyLab / Druk 4
2020 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Informatiemanagement biedt de student een introductie van alle aspecten van het dynamische vakgebied informatiemanagement, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.
In dit boek beschrijven de auteurs hoe (informatie)technologie de werkomgeving, bedrijven en sectoren beïnvloedt. Deze beïnvloeding heeft consequenties voor de rol en inbedding van informatiemanagement in organisaties, zoals de dynamische eisen die tegenwoordig worden geste...
maandag verzonden
Bedrijfskunde: de basis / Druk 6
2020 || Paperback || Gert Alblas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bedrijfskunde de basis is een praktijkgericht, overzichtelijk boek met veel aandacht voor didactiek. Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft de inrichting en besturing van bedrijven vanuit verschillende invalshoeken. Deel twee behandelt de functionele deelgebieden en ontwerp- en besturingsvraagstukken. In het derde deel staan de processen binnen het bedrijf als geheel centraal. Ieder hoofdstuk start met een casus uit de beroepspraktijk en sluit af met vraagstukken en cases...
Innovation Management and New Product Development / 7th edition
2020 || Paperback || Paul Trott || Pearson || ook als eBook
Explore key concepts of managing innovation and engage with latest developments in the field Innovation Management and New Product Development, 7th Edition, by Trott is an established textbook on innovation management, management of technology, new product development and entrepreneurship. It provides an evidence-based approach to managing innovation in a wide range of contexts, including manufacturing, services, small to large organisations and the private and public sectors. The book keeps ...