Zoekfilters
› Fontys Hogescholen (3)
› Hogeschool Rotterdam (3)
› Christelijke Hogeschoo... (2)
› Hogeschool Utrecht (2)
Resultaten (7)
maandag verzonden
De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame
Heruitgave
2022 || Paperback || Marc Andrews e.a. || Maven Publishing || met inkijkexemplaar
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen...
maandag verzonden
Data-bedreven marketing / Druk 1
2020 || Paperback || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar...
maandag verzonden
Zo organiseer je een event / Druk 4
2020 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
* Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;
* biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisatoren;
* geheel hernieuwde versie waardoor navigeren door het boek nog makkelijker is.
Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de studen...
maandag verzonden
Overheidscommunicatie / Druk 3
Een gedragswetenschappelijke aanpak
2020 || Paperback || Bert Pol e.a. || Coutinho || ook als eBook
Overheden communiceren met burgers. En dat doen zij met een reden. Bijvoorbeeld om mensen aan te moedigen meer te bewegen en zo overgewicht tegen te gaan. Of om rommel direct in de vuilnisbak te gooien om zo milieuvervuiling te helpen verminderen. De overheid zet communicatie grootschalig in voor het veranderen, versterken of afzwakken van gedrag, attitudes en kennis onder burgers.
Overheidscommunicatie legt de focus op de beïnvloedende rol van overheidscommunicatie. Het boek geeft een overzi...
maandag verzonden
Research.This is it! / Druk 3
2020 || Paperback || D.B. Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Engelse gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;
- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;
- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.
This is research! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachten. Bijzonder handig zijn de...
maandag verzonden
De zeven eigenschappen voor effectieve studenten
2021 || Paperback || Sean Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar
In de zeven eigenschappen voor effectieve studenten geeft Sean Covey, aan de hand van de eigenschappen uit het wereldberoemde boek van zijn vader, praktische tips en inzichten om met succes je studie te doorlopen en je carrière met een stevige basis te starten. Door met het eind voor ogen te beginnen, blijf je tot het eind betrokken, en houd je het beter vol. Je maakt beter onderscheid tussen hoofd- en bijzaken en balanceert studie en plezier, met geweldige prestaties als resultaat. Leer de ...
maandag verzonden
De inzet van touchpoints / Druk 2
Moderne mediaplanning
2020 || Paperback || Renée van Zijl || Econtentenzo || met inkijkexemplaar
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal ‘winkel’ kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht v...