Zoekfilters

Uitgever
Boom (15)
Vakmedianet (10)
Mijnbestseller B.V. (4)
» Toon alle opties (5)

Resultaten (64)

42,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Het uitgevouwen servet / druk 1

2013 || Paperback || Vakmedianet

Een vierdaagse cursus in boekvorm!

In het boek Op de achterkant van een servet liet Dan Roam zien dat denken met plaatjes iedereen kan helpen om nieuwe ideeën te ontwikkelen, problemen op te lossen op onverwachte manieren en inzichten veel krachtiger te delen. Dan Roam toonde de lezer letterlijk hoe je de wereld op een nieuwe manier kunt zien.

In dit nieuwe boek beschrijft Roam in detail hoe je Op de achterkant van een servet in praktijk brengt. Bomvol illustraties en oefeningen, leidt Het uit...

19,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Je team leiden / druk 1

2013 || Paperback || Graham Yemm || MainPress B.V.

25,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Het grote lobbyboek / druk 5

de ongeschreven regels van het spel

2013 || Paperback || Erik van Venetië e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse bezigheid, er is niets geheimzinnigs aan, en iedereen kan het. Sterker: velen doen het al zonder het te beseffen. Voor een nieuwe baan, een subsidie, om iets te verkopen, om regels van de overheid te veranderen.Lobbyen loont. Als je de kneepjes van het vak maar kent. Het bestuur van de voetbalclub, de directeur, de ambtenaar, de minister, hun secretaresse en de koningin: ze zijn allen te verleiden...

25,19
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Bankiers leren het nooit / druk 1

ervaringen van een Nederlands-Zwitsers bankier

2013 || Paperback || Louk de Wilde || Mijnbestseller B.V.

Topbankier Louk de Wilde begon zijn carrière op het hoofdkantoor van de Nederlandsche Middenstandsbank (NMB) in Amsterdam. Na een paar jaar werd hij in 1981 uitgezonden naar Zwitserland en werd daar in 1989 directeur van de middelgrote bank Compagnie de Gestion et de Banque Gonet. Tot 2003 was hij als CEO Fortis Zwitserland verantwoordelijk voor het beheer van 10 miljard euro, voornamelijk afkomstig van Belgische en Nederlandse klanten.

Inmiddels is hij met pensioen en heeft hij eindelijk t...

19,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Geld en goed (paperback; tweede druk) / Druk 2

lessen voor welwillende kapitalisten

2022 || Paperback || Arjan Broers || Skandalon Uitgeverij B.V.

In dit boek stelt journalist en theoloog Arjan Broers de vraag wat de financiële crisis ons te vertellen heeft. Hij spreekt met economen, filosofen en een theoloog over een cultuur waarin winst de hoogste waarde is geworden - en of het anders kan.Daarnaast onderzoekt hij een kleine financiële instelling die het anders doet: Oikocredit leent geld aan organisaties van en voor armen in ontwikkelingsgebieden, en is daar steeds beter in geworden. Wat hebben de mensen van deze organisatie geleerd...

28,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 27,31
+
Bestel

Wat de boer niet zegt...

communicatie in agrarische familiebedrijven

2013 || Paperback || Johan Weerkamp e.a. || Boom

In een familiebedrijf vallen privé en bedrijf samen. In een agrarisch familiebedrijf is dat nog sterker: waar je woont, is waar je werkt. Langdurige samenwerking tussen verschillende generaties, het doorgeven van familiebezit en traditie, en een economisch gezond bedrijf voeren, dat is tegelijkertijd een uitdaging en een last. Bedrijfsovername kan niet zonder steun in de rug van familie, daarbij moeten zakelijke en familiebelangen met elkaar in evenwicht worden gebracht; gelijkheid, eerlijkh...

26,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Neuromarketing

maximale impact met marketing en communicatie

2013 || Paperback || Eric van Arendonk e.a. || Boom

Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de

medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoe

merken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Neuromarketing

laat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn.

Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zich

professioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarke...

16,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Hoe werk werkt / Druk 2

inzichten uit de arbeidspsychologie

2013 || Paperback || Jolet Plomp || Spectrum

Werken geeft je niet alleen een inkomen, maar ook zelfvertrouwen, sociale geborgenheid, afleiding en persoonlijke ontwikkeling. Een baan kan echter ook een kwelling zijn – als hij niet bij je past, als de sfeer verpest is of als je niet de waardering krijgt die je verdient. Dit boek laat zien hoe werk werkt; het geeft praktische, direct toepasbare inzichten uit de arbeidspsychologie die het werkplezier verhogen.

Hoe werk werkt is bedoeld voor mensen die:

zoeken naar verhoging van hun werk...

34,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Team op vleugels / Druk 1

gids voor geïnspireerd samenwerken

2013 || Paperback || M. Vroemen || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

In Team op vleugels wordt duidelijk waarom teamwerk zo populair is, maar ook waarom sommige mensen er niets van moeten hebben. Martijn Vroemen schrijft uit passie, maar ook uit ervaring. Hij laat zien dat niet elk team per se een droomteam hoeft te zijn en dat u vooral geen geheimen of magische oplossingen moet verwachten. Wel een pleidooi om werk te maken van teamwerk.

55,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 52,49
+
Bestel

Derde Generatie Kwaliteitsmanagement - Vertrekken - Zoeken - Verbreden

vertrekken zoeken verbreden

2013 || Paperback || Antonie Reichling e.a. || Vakmedianet

Dit boek richt zich op een verkenning van het idee van 'derde generatie kwaliteitsmanagement' (3GKM). Daarin wordt onderzocht hoe bestaande en nieuwe inzichten op het terrein van kwaliteitsmanagement, gecombineerd met inzichten op het vlak van duurzaam en verantwoord ondernemen, een constructieve bijdrage aan dit idee kunnen leveren. Het bevat beschouwende, informerende en toepassingsgerichte bijdragen en biedt door deze breedte managers en kwaliteitsprofessionals handvatten om in te spelen o...